$NeoSyp$ Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Jep, als ik het zoζie zijn in ieder geval die hard, jij en ik hier. Wie biedt zich nog meer aan voor de groep?
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Canyon, jij ons willen joinen? Voor kraken code?
Cabyon Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Moet wel even kijken, ik ga dadelijk even weg. Wat is trouwens het nut van om het kwartier dreigen?
Kloep Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Gewoon dreigen wanneer je kan. Niet te vaak natuurlijk, dat is weer overdreven. Maar je kan in dit spel niet te vaak dreigen, maar wel te weinig. Gewoon, om zekerder te zijn dat het goed gaat en we op tijd zijn. Dus let op:
Kloep Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Die mensen zijn echt niet blij met ons, zo vaak als we ze bedreigen.
Silverbyte Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Ben ik weer. Is er een groepje voor de code aanwezig?
Recommended Posts