.Sharingan Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2014 Bump. Iemand een site met telefoontjes enzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2014 (bewerkt) Kijk anders even op Banggood? Als opslag je geen bal kan schelen en je genoeg hebt met 16 GB, ga dan voor de Xiaomi MI3. Via Xiaomishop heb je zekerheid dat het ding werkt(daar testen ze het ding vooraleer ze het opsturen). De 64 GB versie kost helaas 300 euro. En nee, de MI3 heeft geen MicroSD. Bewerkt: 3 september 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2014 Hmm de Xiaomi MI3 heeft dezeflde processor als de Z1.. Hmm :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 4 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Ik ben weer terug hoor! En hoe Ik heb me nu gestort op Home Managment. Kortom: Alles beheren in je huis met je smartphone. Hiermee kun je je afstandsbedieningen regelen, je lichten beheren, je airco of zelfs je CV. Dit moet ik dus hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Hoe werkt zoiets dan? Moet je dan speciale lampen e.d. hebben? Of zet je simpel weg iets tussen het stopcontact en de stekker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 4 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Als je je lichten wilt bedienen zul je je schakelaars moeten vervangen door schakelaars met een sensor erin. Je hebt ook switches: Hiermee kun je op afstand die switch bedienen. (Aan, uit, dimmen etc). En dan heb je nog deze dingen: Die kun je instellen op bijv één kamer; met een klik op dat ding alles uit, of aan. Of toch dimlicht? Heul gaaf als je het mij vraagt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Nice inderdaad best gaaf, zit er ook een geluidsensor op? Dat als je in je handen klapt alles uit/ aan gaat . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 4 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Dat als je in je handen klapt alles uit/ aan gaat . Het kan niet lang duren voor Chinezen dat gaan maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Hmm.. interessant! Heb je het product al besteld of al binnen? Ben heel benieuwd of het werkt. Ik denk dat ik zelf ook maar weer gebruik ga maken van Chinese Webshops. Ik heb zelf een nieuw paar oortjes/koptelefoon en een auto oplader nodig. Iemand tips voor een goede site? Voorheen gebruikte ik altijd DealeXtreme, maar vraag me af of die nog steeds zo betrouwbaar is. Voor mij is het al weer een jaar geleden dat ik daar wat besteld heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 4 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Ik heb hem zojuist besteld, maar met het Chinese nieuwjaar dat atm bezig is zal er wel wat tijd overheen gaan. Ik update jullie over een maand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Iemand ervaring met deze website (Mini in the box) en eventueel met deze hoofdtelefoon? Of misschien een andere betere/goedkopere? http://www.miniinthebox.com/nl/nx-8252-inklapbare-draadloze-bluetooth-stereo-hoofdtelefoon-met-microfoon-voor-iphone-ipad-pc_p1775426.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 4 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Niet doen. MiTB is vraag veel duurder dan eBay/andere shops en ga voor een fatsoenlijk Chinees merk. Ik ben niet zo thuis in de headphone wereld maar Googelen doet wonderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Ik heb wel eens bij MiTB iets besteld. Was een telefoonhoesje geloof ik. Het kostte maar 1 euro. Dat vind ik niet in nederland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 4 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 (bewerkt) Heb toch nog van gedachte veranderd. Heb niet de Orvibo genomen maar de broadlink: Heb alweer geswitcht haha! Toch de Orvibo hier met PostNL verzending. Snel en goedkoper. Bewerkt: 4 februari 2015 door Davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2015 Niet doen. MiTB is vraag veel duurder dan eBay/andere shops en ga voor een fatsoenlijk Chinees merk. Ik ben niet zo thuis in de headphone wereld maar Googelen doet wonderen. Ja, alleen bij Mini in the box krijg je het wel een beetje op tijd binnen, plus de garantie is best goed te noemen. Had eens wat kabels besteld, na het uitpakken waren er 2 of 3 stuk, mailtje gestuurd en dezelfde week nog nieuwe binnen gekregen die wel werkte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.