Jump to content

Chinese Webshops


Davedavy

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    100

  • MegaPilot

    73

  • Leontjuuh-gta

    11

  • Michael

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet nietmand een site waar ik een laserpen van +/- 100 a 200mw kan uithalen? En met paypal betaling als het kan!

Dat is illegaal hé?

Het is illegaal in Nederland ja. Ik vraag enkel om een site waar ik zoiets zou kunnen bestellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe is de beeldkwaliteit en wat heb je betaald?

53 euro. De beeldkwaliteit is 1080p voor de Interface & video playback. Games worden volgens mij op 720p gedraaid (alleen de 3d games dan), maar meestal zijn deze spellen toch grafisch zwak en is het verschil niet echt te zien.

Ik draai echter wel een custom rom aangezien de standaard rom een beetje stottert bij video playback. Het installeren van zon ROM is niet echt moeilijk, er zijn zelfs flashtools voor waarbij je met een paar clicken er een nieuwe ROM opzet.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien een linkje? Ik wil er ook wel een als het beeld goed is :puh:

http://www.geekbuying.com/item/Tronsmart-T428-Quad-Core-Mini-PC-Android-4-2-Rockchip-RK3188-2G-DDR3-Wifi-Bluetooth-TV-BOX-314524.html

Op de foto ziet ie er echt cheap uit maar in de praktijk is ie nog best degelijk. Kreeg er zelfs oordopjes en HDMI extender kabel bij. De stick heeft echter wel slechter ontvangst dan bv mijn telefoon, maar als je bereik hebt kan deze gewoon goed 1080p streamen over het wifi.

Je moet wel ff nadenken bij het besturen van die TV Stick, er is één USB poort voor een muis of zoiets dergelijks. Je kan natuurlijk ook een Bluetooth remote kopen ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...