Jump to content

Chinese Webshops


Davedavy

Recommended Posts

Dan kun je terecht bij Artscow.com zoals ik al zei.

Een week geleden telefoon besteld bij Pandawill. Bleek uiteindelijk niet voorradig te zijn en kreeg mail dat ze niet wisten wanneer weer voorradig. Gelijk andere voorstellen erbij enzo en dat zij het verschil betalen. Uiteindelijk niets mee gedaan, ik wil gewoon de Jiayu hebben.

Een Jiayu koper op GTAF _O_ Vraag om refund en bij andere shop bestellen. Welke heb je besteld, de G3 gok ik zo?

Bij Artscow.com kun je custom hoesjes laten drukken, maar als je dat wil voor 3 dollar zul je er enkele honderden moeten afnemen bij de groothandels. (Alibaba.com)

Onder de 10$ dan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    100

  • MegaPilot

    73

  • Leontjuuh-gta

    11

  • Michael

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

17 juni bij DX (DealeXtreme) wat besteld en vandaag (28 juni) binnen gekregen. Alles zat er in wat ik had besteld. Het pakketje zag er niet echt uit, maar alles zat er in en was heel. Dus volgens mij is DX vrij betrouwbaar op het moment.

Link to comment
Delen op andere websites

17 juni bij DX (DealeXtreme) wat besteld en vandaag (28 juni) binnen gekregen. Alles zat er in wat ik had besteld. Het pakketje zag er niet echt uit, maar alles zat er in en was heel. Dus volgens mij is DX vrij betrouwbaar op het moment.

11 Dagen?! Voor DX is dit wel heel erg snel! Volgens mij hebben ze een nieuw managment :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kun je terecht bij Artscow.com zoals ik al zei.

Een week geleden telefoon besteld bij Pandawill. Bleek uiteindelijk niet voorradig te zijn en kreeg mail dat ze niet wisten wanneer weer voorradig. Gelijk andere voorstellen erbij enzo en dat zij het verschil betalen. Uiteindelijk niets mee gedaan, ik wil gewoon de Jiayu hebben.

Een Jiayu koper op GTAF _O_ Vraag om refund en bij andere shop bestellen. Welke heb je besteld, de G3 gok ik zo?

Yep, de G3. Maar is nu wel op voorraad en word vandaag (en anders nog voor dinsdag) verzonden. Kreeg gelijk reactie op mijn mail dat ik de G3 wilde en toen was ie uiteindelijk wel voorradig.

En de reden dat ik de G3 wil, deels vanwege de dualsim, maar verder gewoon vanwege de specs. De reden dat ik dualsim wil is omdat het erg handig is als ik naar België ga voor stage. Kan ik in Nederland gewoon bellen en SMS'en als ik daar ben en ook in België met een prepaid-kaartje.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke keer wanneer ik iets ga kopen, weet ik wel dat er een Chinees kindje zit te pijn lijden om mijn product te maken. :t

En dat is bij jou iPhone/iPod/iPad/Samsung Galaxy of weet ik veel wat, anders? Niet dus, dat shirt dat je nu draagt, komt waarschijnlijk ook van een 'Chinees kindje'.

Link to comment
Delen op andere websites

Foto van heli :D?

Ik heb 'm nog niet want hij zit in Brussels EMC(waarschijnlijk douane ofzo), dus het zal nog een paar dagen duren vooraleer ik 'm heb. Zeker als ik douanekosten oid ga moeten betalen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien komt 'ie Maandag al :puh: Mijn pakketjes zijn nu in Bejing, Leipzig, én Hong Kong :puh: Die van Bejing is het spannendst, moet voor 21 juli komen en komt met CN post :puh: De andere met DHL dus geen zorgen over dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat gebeurt er eigenlijk als ik douanekosten moet betalen? Krijg ik dan een briefje ofzo?

Ik wacht overigens ook nog op een zending zonder tracking code, 5 extra batterijen voor de heli. :D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...