Jump to content

Chinese Webshops


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    100

  • MegaPilot

    73

  • Leontjuuh-gta

    11

  • Michael

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

>>> Door Guardian1980: Er is een lid dat een vraag heeft, en een ander lid dat er iets meer uitleg over wil, waarna jij met een volkomen nutteloze post komt die als enige bijwerking heeft dat je postcount wordt opgekrikt. Niet meer doen dus.<<<
Link to comment
Delen op andere websites

Het was inderdaad het hoesje van in begin maart dat ik de vorige keer ontvangen heb, 2 maanden en 2 weken heeft het geduurd..:schater: Nu heb ik het hoesje van 7 mei in huis namelijk(een duidelijk donkerder geel zoals op de foto).

Link to comment
Delen op andere websites

Rubik's Cubes van Ebay, recht uit Hong Kong. De ene besteld op 2 mei en 11 mei al binnen, de tweede op 1 mei besteld en 13 mei binnen. Het zijn geen échte Rubik's cubes, maar ze zijn wel een stuk vlotter én kosten drie keer minder.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Op Artscow.com kun je je eigen muismat of een ander voorwerp uit de selectie ontwerpen en drukken voor slechts 1 dollar.

Hieruit kun je kiezen: http://www.artscow.c...s/99cents-gifts

Coupon: Z099PLAYVN7ZV

De 1 dollar is INCLUSIEF verzendkosten.

Note; Ja dit is een refferal coupon, er zijn geen non refferal coupons. Als het niet mag verwijder het maar :) De opbrengst van de coupon is niet uit te betalen, ik heb er dus niks aan maar mensen (chinashoppers) die voor 1 dollar een eigen bedrukte muismat of ander object willen hebben er wél wat aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand ervaringen met DealeXtreme?? Dit is volgens mij ook een Chinese webshop, want ze leverden uit HongKong volgens mij.

Neen, maar ze zijn wel 1 van de betere Chinese webshops. Dit baseer ik op ervaringen van vele fok.nl gebruikers.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand ervaringen met DealeXtreme?? Dit is volgens mij ook een Chinese webshop, want ze leverden uit HongKong volgens mij.

Dit baseer ik op ervaringen van vele fok.nl gebruikers.

80% Daar is tegen DX omdat ze klanten de laatste jaren laten stikken en gewoon 2 weken wachten met verzenden. Echter is dit de laatste maanden flink verbeterd en verzenden ze nu binnen ong. 5 werkdagen. Buiten dat raad ik (en veel andere) aan DX te vermijden.

Link to comment
Delen op andere websites

80% Daar is tegen DX omdat ze klanten de laatste jaren laten stikken en gewoon 2 weken wachten met verzenden. Echter is dit de laatste maanden flink verbeterd en verzenden ze nu binnen ong. 5 werkdagen. Buiten dat raad ik (en veel andere) aan DX te vermijden.

Dat weten we dan ook weer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...