Jump to content

Chinese Webshops


Davedavy

Recommended Posts

Davedavy, zijn er leuke mini tablets(lees: iPad Mini grootte -ongeveer 7,9 inch-) op dit moment voor een acceptabele prijs(rond de 100 euro)? Liefst 16 GB geheugen met uitbreidingsmogelijkheid via microSD.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    100

  • MegaPilot

    73

  • Leontjuuh-gta

    11

  • Michael

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iemand anders die nog een betrouwbare chinese site heeft?

BuyInCoins.com en banggood.com zijn de uitblinkers kwa service en snelheid van levering, verder heeft TinyDeal wel een groot assortiment en koop ik ook regelmatig op priceangels alhoewel zij verschrikkelijke service hebben. Verder heb ik een S11 Bluetooth speaker gekocht van Aliexpress, die komt vandaag mooi aan :klap:

Oke, hoelang is de levertijd ongeveer van die sites? Want ik wil graag klein mini speakertje kopen. Die is handig voor als we op vakantie gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah ik heb die van mij toevallig net binnen.

Newet-HOT-Beatbox-S11-Mini-Bluetooth-speaker-For-mobile-phone-With-retail-box-Free-Shipping-5pcs.jpg

Dat ding kostte me 25USD , ze zijn er ook voor 20 maar ik wou een seller met wat meer betrouwbaarheid. Dat ding is erg klein, zag je niet op de foto. Maar er komt echt super geluid uit voor dat formaat en geld! Je kunt hem zo hard zetten als je wilt maar onzuiver word het niet, en hij gaat ook aardig hard voor dat formaat. Echt een aanrader. Dit is de S11 variant, BuyInCoins verkoopt de S10 variant, levertijd is meestal 2 weken van BIC. Toch raad ik aan de S11 te kopen.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Davedavy, zijn er leuke mini tablets(lees: iPad Mini grootte -ongeveer 7,9 inch-) op dit moment voor een acceptabele prijs(rond de 100 euro)? Liefst 16 GB geheugen met uitbreidingsmogelijkheid via microSD.

Jazeker, ik zal vanavond wat linkjes posten heb nu even geen laptop/tablet.

Edit:

Oops, qoute ipv edit :$

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Davedavy, zijn er leuke mini tablets(lees: iPad Mini grootte -ongeveer 7,9 inch-) op dit moment voor een acceptabele prijs(rond de 100 euro)? Liefst 16 GB geheugen met uitbreidingsmogelijkheid via microSD.

Jazeker, ik zal vanavond wat linkjes posten heb nu even geen laptop/tablet.

Alvast bedankt! Ik heb geen verstand van Chinese tablets, dus dan ben ik beter af met het te vragen aan een kenner. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ah ik heb die van mij toevallig net binnen.

(plaatje)

Dat ding kostte me 25USD , ze zijn er ook voor 20 maar ik wou een seller met wat meer betrouwbaarheid. Dat ding is erg klein, zag je niet op de foto. Maar er komt echt super geluid uit voor dat formaat en geld! Je kunt hem zo hard zetten als je wilt maar onzuiver word het niet, en hij gaat ook aardig hard voor dat formaat. Echt een aanrader. Dit is de S11 variant, BuyInCoins verkoopt de S10 variant, levertijd is meestal 2 weken van BIC. Toch raad ik aan de S11 te kopen.

Is dat met draad of bluetooth??

Link to comment
Delen op andere websites

De G3 heb ik natuurlijk al eens gezien, en in handen gehad :$ Heb je trouwens een Custom ROM? Vaak staat er nog Chinese meuk op.

Nope nog standaard ROM erop staan. Bevalt me ook prima eerlijk gezegd :) En die Chinese meuk laat ik wel staan, ik gebruik de App-Index (of hoe je het wil noemen) niet omdat je niet zelf je indeling kan kiezen op de G3, dus nu heb ik een homescreen gemaakt met die indelingen die ik wil :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Weet er toevallig iemand waar je een nette, fatsoenlijke en mooie telefoon kan kopen bij een Chineese Webshop? Aangezien mijn BlackBerry na drie jaar werk is overleden wil ik graag een nieuwe telefoon. En de talen op zo'n telefoon, is dat dan Engels of kan je dat dan wel instellen in het Nederlands? :$

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...