SilverRST Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Dit gaat nog eens de grootste virtuele volkerenmoord worden. Maar als je zegt dat een speler maximaal 2 characters heeft is dat marketingtechnisch niet heel handig. Een user zal natuurlijk proberen nooit dood te gaan, maar wanneer deze dan toch voor de trein springt en het tweede karakter wordt geïnfecteerd door de pest dan kan de user dus nooit meer deelnemen. De user zal nooit meer actief zijn op de site en geen reclames meer aanklikken. De user zal het spel ook niet aanbevelen bij zijn vrienden omdat hij er zelf ook geen deelnemer van is. Nog erger is dat er een negatieve associatie komt met het spel en dan is het bedrijf nog verder van huis. Haha, dit gaat echt wel serieus een van de grootste volkerenmoord worden Ik bedoel, een spel is er om plezier te hebben, niet om een virtueel leven te hebben en daar een relatie te gaan bouwen. Nee, het gaat om moorden en plunderen Ik denk dat de misdaad eerder is georganiseerd dan de overheid. Inderdaad, het is onmogelijk dat er een overheid komt. In ieder geval een pluspunt: geen belastingdienst Iedereen met maar een beetje 'geld' of 'goederen' wordt direct vermoord en beroofd door een massa mensen. Een protest tegen de plaatselijke overheid houdt niet op bij een bordje van 'ik ben het er niet mee eens', maar begint met een sniperactie tegen de leider en zijn onderleiders. Lol, zo zie je maar dat er veel aandacht wordt besteedt aan het ontwikkelen van moordwapens dan technologie en groene wereld Reageren
Krisio Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Oh really?? Haha, ik denk eerder dat de developer ons waarschuwt voor massa's volkerenmoord en drastisch gestegen sterftecijfer Haha xD Krijg je ineens een melding: "Gister zijn meer mensen vermoord dan dat er levend zijn gebleven." Jouw gedachte: Achievement unlocked xD Reageren
SilverRST Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Haha inderdaad. De ene met een speer, de ander een bijl, ander een geslepen stenen mes en de andere een Flintstone pistool. Het wordt een anarchie! Inderdaad of gewoon iemand afkraken jou skills te leren anders vermoord je hem Lol, heeft ie jou skills geleerd, hem doodmaken Reageren
Krisio Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Dat is voor het slachtoffer snel opgelost: /ragequit. Campen ftw Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Lol, zo zie je maar dat er veel aandacht wordt besteedt aan het ontwikkelen van moordwapens dan technologie en groene wereld Al was het alleen maar omdat het kon zou ik een paar met de auto overrijden. Er zijn geen consequenties immers. Reageren
SilverRST Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Oh really?? Haha, ik denk eerder dat de developer ons waarschuwt voor massa's volkerenmoord en drastisch gestegen sterftecijfer Haha xD Krijg je ineens een melding: "Gister zijn meer mensen vermoord dan dat er levend zijn gebleven." Jouw gedachte: Achievement unlocked xD Hahaha ja, niemand wordt gespaard xD Eerste en laatste archievement want andere zit er niet op want er zijn teveel mensen uitgeroeid lol Reageren
Krisio Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Al was het alleen maar omdat het kon zou ik een paar met de auto overrijden. Er zijn geen consequenties immers. Lol xD Toettoettoettoet, fletschch! xD Reageren
SilverRST Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Oh really?? Haha, ik denk eerder dat de developer ons waarschuwt voor massa's volkerenmoord en drastisch gestegen sterftecijfer Haha xD Krijg je ineens een melding: "Gister zijn meer mensen vermoord dan dat er levend zijn gebleven." Jouw gedachte: Achievement unlocked xD Hahaha ja, niemand wordt gespaard xD Eerste en laatste archievement want andere zit er niet op want er zijn teveel mensen uitgeroeid lol Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Oh really?? Haha, ik denk eerder dat de developer ons waarschuwt voor massa's volkerenmoord en drastisch gestegen sterftecijfer Haha xD Krijg je ineens een melding: "Gister zijn meer mensen vermoord dan dat er levend zijn gebleven." Jouw gedachte: Achievement unlocked xD Hahaha ja, niemand wordt gespaard xD Eerste en laatste archievement want andere zit er niet op want er zijn teveel mensen uitgeroeid lol Technologie komt geen steek verder omdat iedereen bezig is met uitmoorden. xD Reageren
SilverRST Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Oh really?? Haha, ik denk eerder dat de developer ons waarschuwt voor massa's volkerenmoord en drastisch gestegen sterftecijfer Haha xD Krijg je ineens een melding: "Gister zijn meer mensen vermoord dan dat er levend zijn gebleven." Jouw gedachte: Achievement unlocked xD Hahaha ja, niemand wordt gespaard xD Eerste en laatste archievement want andere zit er niet op want er zijn teveel mensen uitgeroeid lol Technologie komt geen steek verder omdat iedereen bezig is met uitmoorden. xD XD! Hebzucht en moorden lol Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Oh really?? Haha, ik denk eerder dat de developer ons waarschuwt voor massa's volkerenmoord en drastisch gestegen sterftecijfer Haha xD Krijg je ineens een melding: "Gister zijn meer mensen vermoord dan dat er levend zijn gebleven." Jouw gedachte: Achievement unlocked xD Hahaha ja, niemand wordt gespaard xD Eerste en laatste archievement want andere zit er niet op want er zijn teveel mensen uitgeroeid lol Technologie komt geen steek verder omdat iedereen bezig is met uitmoorden. xD XD! Hebzucht en moorden lol Na 10 reallife jaren zit de game nog steeds in de prehistorie. Conclusie project: moorden zit in de genen, de mens is niet uit op vooruitgang. Reageren
Krisio Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Ik heb net de live F&A een stukje gekeken via twitch terugkijken dan, maar ze verwachten een spacegame drie maanden nadat hun financieel plan is gehaald uit zal komen. Hierin kan je in ruimteschepen vliegen en op elkaar schieten xD Daardoor kunnen ze al het framework testen voor de game en kijken of het goed werkt. Reageren
SilverRST Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 (bewerkt) Ik heb net de live F&A een stukje gekeken via twitch terugkijken dan, maar ze verwachten een spacegame drie maanden nadat hun financieel plan is gehaald uit zal komen. Hierin kan je in ruimteschepen vliegen en op elkaar schieten xD Daardoor kunnen ze al het framework testen voor de game en kijken of het goed werkt. Lol, spaceship met een gigantische elastiek en een grote steen xD Een soort van een katapult lol. Mensen zijn dom geworden door roekeloos moorden waardoor ze geen high-tech spaceship kunnen maken XD Laser is een tovenarij in hun ogen hahaha Bewerkt: 6 maart 2013 door Blue_V Reageren
Faenty. Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Alhoewel, wanneer uitmoorden saaiwordt, gaan de fanatiekelingen mischien beginnen met de real deal Reageren
Krisio Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Ik heb net de live F&A een stukje gekeken via twitch terugkijken dan, maar ze verwachten een spacegame drie maanden nadat hun financieel plan is gehaald uit zal komen. Hierin kan je in ruimteschepen vliegen en op elkaar schieten xD Daardoor kunnen ze al het framework testen voor de game en kijken of het goed werkt. Lol, spaceship met een gigantische elastiek en een grote steen xD Een soort van een katapult lol. Mensen zijn dom geworden door roekeloos moorden waardoor ze geen high-tech spaceship kunnen maken XD Laser is een tovenarij in hun ogen hahaha Nee niet alle wapens bestaan uit katapulten en stenen xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.