Jump to content

The Universe Project


Krisio

Recommended Posts

Het is ook mogelijk dat mensen ervoor kiezen om ver van de beschaving te spawnen, als ze dan een soort afgelegen incadorp maken. Wanneer deze dan na een aantal jaar ontdekt wordt kun je lachen xD

Als de radar wordt uitgevonden is het met de rust van de inca's ook weer gedaan. :puh:

Maar voordat die er is duurt het wel ff denk ik xD

Lang? Nooit is het betere woord. Ze zijn voor de volle 200% gefocust op moorden en aanslagen plegen xD

Haha en dan denk je dat dat Inca dorp zich goed kan ontwikkelen en dan met dikke guns aankomt, maar dat is niet zo. Daar leven ook alleen maar moordenaars... :)

Spionnen lol Wait and Kill XD

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Krisio

    33

  • SilverRST

    25

  • Bierbuikje

    20

  • $NeoSyp$

    3

Je moet eigenlijk met een groep vrienden georganiseerd ver weg wonen en ontwikkelen en dan pas vermoorden zodat je een flinke voorsprong hebt. Op het laatst is iedereen onderworpen aan jouw macht en kun je een dictatuur starten. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eigenlijk met een groep vrienden georganiseerd ver weg wonen en ontwikkelen en dan pas vermoorden zodat je een flinke voorsprong hebt. Op het laatst is iedereen onderworpen aan jouw macht en kun je een dictatuur starten. :Y

Lol, wat heb je aan dictatuur als iedereen is uitgeroeid xD

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eigenlijk met een groep vrienden georganiseerd ver weg wonen en ontwikkelen en dan pas vermoorden zodat je een flinke voorsprong hebt. Op het laatst is iedereen onderworpen aan jouw macht en kun je een dictatuur starten. :Y

Lol, wat heb je aan dictatuur als iedereen is uitgeroeid xD

Aanzien natuurlijk! En iedereen in jouw gebied onder de duim houden dat ze zich niet kunnen ontwikkelen, maar zo ver zal het niet komen, want iedereen die zich niet ontwikkeld of niets kan gaat waarschijnlijk gewoon uitloggen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eigenlijk met een groep vrienden georganiseerd ver weg wonen en ontwikkelen en dan pas vermoorden zodat je een flinke voorsprong hebt. Op het laatst is iedereen onderworpen aan jouw macht en kun je een dictatuur starten. :Y

Lol, wat heb je aan dictatuur als iedereen is uitgeroeid xD

Aanzien natuurlijk! En iedereen in jouw gebied onder de duim houden dat ze zich niet kunnen ontwikkelen, maar zo ver zal het niet komen, want iedereen die zich niet ontwikkeld of niets kan gaat waarschijnlijk gewoon uitloggen. :puh:

Lol, alle dokters en ingenieurs uitroeien xD

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ik zag net dat als je voor het eerst spawnt, dieren je ook zullen aanvallen. Die driekoppigeknuppelkatapult komt dan in orden, wanneer de dieren zijn uitgeroeid, gaan we over op de mens. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ik zag net dat als je voor het eerst spawnt, dieren je ook zullen aanvallen. Die driekoppigeknuppelkatapult komt dan in orden, wanneer de dieren zijn uitgeroeid, gaan we over op de mens. :)

Lol, en daarna op planten XD

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ik zag net dat als je voor het eerst spawnt, dieren je ook zullen aanvallen. Die driekoppigeknuppelkatapult komt dan in orden, wanneer de dieren zijn uitgeroeid, gaan we over op de mens. :)

Lol, en daarna op planten XD

Haha inderdaad xD

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ik zag net dat als je voor het eerst spawnt, dieren je ook zullen aanvallen. Die driekoppigeknuppelkatapult komt dan in orden, wanneer de dieren zijn uitgeroeid, gaan we over op de mens. :)

Wedstrijd welke diersoort als eerste gaat uitsterven. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ik zag net dat als je voor het eerst spawnt, dieren je ook zullen aanvallen. Die driekoppigeknuppelkatapult komt dan in orden, wanneer de dieren zijn uitgeroeid, gaan we over op de mens. :)

Lol, en daarna op planten XD

Haha inderdaad xD

Zelfs lentebloemetjes zijn niet veilig voor onze doods knots XD

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ik zag net dat als je voor het eerst spawnt, dieren je ook zullen aanvallen. Die driekoppigeknuppelkatapult komt dan in orden, wanneer de dieren zijn uitgeroeid, gaan we over op de mens. :)

Wedstrijd welke diersoort als eerste gaat uitsterven. :puh:

Haha :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...