Jump to content

[Wens] Hoeren?


PatricknL

Hoeren?  

31 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou jij hoeren willen?

    • JA!!
      24
    • Nee,Sirieus gewoon walgelijk.
      7


Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Nicole.

    3

  • thebig

    3

  • PatricknL

    2

  • Sir_Ballas

    2

Allereerst: complimenten voor de topictitel. Laat niets aan de verbeelding over...of juist alles :puh:

Maar van mij hoeft zoiets niet in GTA V te zitten. De toevoeging van extra health zoals in het verleden vind ik te onrealistisch op deze manier, dat liever via de Paramedic Mission dan. Een vriendin zou wel wat toe kunnen voegen aan de mogelijkheden in het verhaal, dus dat mag van mij wel. Maar daadwerkelijk de fysieke daad, daarvan zie ik de toegevoegde waarde niet in een game als GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, R* heeft aangegeven dat GTA V een synthese ging zijn van alle dingen die ze in eerdere GTA's hebben geleerd. Als ze één ding hebben geleerd van GTA SA, dan is het wel dat ze met seks in een game of een groot deel van hun doelgroep mislopen of een schandaal creëren. Dat zie ik dus niet snel terugkomen.

Hoeren hebben altijd in GTA gezeten, dus zou het me verwonderen dat ze die er nu uit laten. Maar ik zou er geen traan om laten mocht dat niet het geval zijn.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Het hoordt wel in een game zoals dit .. ik denk dat ze beter de stripclubs der in kunnen laten en dan een systeem zoals gta iv ( in IV ben ik buiten de strip club nog nooit in aanraking geweest met een hoer )

maar als ze dit er uit laten hen eigen keus dan he op dat moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, het past wel goed binnen GTA vind ik. Alhoewel het nogal vreemd zou kunnen zijn aangezien Franklin een vriending heeft. Michael heeft een hekel aan zijn vrouw dus daar zit nog wel een mouw aan te naaien. Voor Trevor is elke vorm van uitleg overbodig, die zie ik namelijk alles doen, geen enkele norm. Prostituees zijn misschien geen echt essentiëel aspect van een GTA-game, maar ze passen wel binnen de stedelijke omgeving en in het straatbeeld. De interactie met de omgeving zou volgens R* alleen maar omhoog gaan, dus ik denk niet dat ze één van de eerste interacties gaan laten vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het opzich niet zo erg vinden, hoort wel een beetje bij het straatleven :7

Ik zou iets als een relatie willen kunnen hebben zoals in mass effect. Dat je verschillende vriendinnen hebt waar je reputatie van kunt krijgen,

en dat je bijvoorbeeld een extra kunt hebben of dat het invloed heeft op het verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij niet uit, leuk als het erin zit, maar het boeit me ook niet als het er niet in zit. Het heeft tot nu toe altijd in GTA gezeten en hoort er daarom ook wel een beetje bij. Maar nogmaals het boeit me echt niet. ( Zou dat ook niet in de pol kunnen? nu is of JA! dat wil ik of NEE, echt niet! kan er geen zal wel optie komen)

@ hierboven, het was toch al bevestigd dat er niet van zulke relaties in zouden zitten?

Link to comment
Delen op andere websites

Nah, beetje levenloos om hoeren en seks te hebben in een spel.

In GTA SA knal ik ze altijd af, natuurlijk hoort het in een spel in het straatleven zoals GTA maar dat je er gebruik van gaat maken...

Als je pixelseks gaat bevelen in een spel, dan zit er iets niet goed in je hoofd.

Slechts mijn mening, hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA SA knal ik ze altijd af, natuurlijk hoort het in een spel in het straatleven zoals GTA maar dat je er gebruik van gaat maken...

Als je pixelseks gaat bevelen in een spel, dan zit er iets niet goed in je hoofd.

Met diezelfde redenering zou ik ook geen Pizza meer mogen bestellen bij de Well Stacked Co.

Prostitutie is toch echt wel nog iets anders dan een verkrachting (wat jij hier lijkt te beschrijven), je dwingt normaal een prostituee niet. Of die vrouw daadwerkelijk onder dwang in de prostitutie zit is een andere vraag, maar het blijft een spel en naar mijn mening moet je je daar toch echt niets aantrekken van algemene morele waarden. Het mag altijd, maar het niet doen "levenloos" noemen lijkt mij vreemd. Dan heb je het punt van een spel niet door lijkt me :3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...