Jump to content

[Wens] Hoeren?


PatricknL

Hoeren?  

31 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou jij hoeren willen?

    • JA!!
      24
    • Nee,Sirieus gewoon walgelijk.
      7


Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Nicole.

    3

  • thebig

    3

  • PatricknL

    2

  • Sir_Ballas

    2

Gatverredamme!!!!

Kort maar krachtig?

OT: maakt mij niet veel uit; in voorgaande GTA's heb ik er amper gebruik van gemaakt. Zo'n healing-systeem hoeft van mij ook niet beslist. Oftewel: leuk additional detail, maar daar blijft het ook bij.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

De toevoeging van extra health zoals in het verleden vind ik te onrealistisch op deze manier, dat liever via de Paramedic Mission dan.

Want GTA is super realistisch natuurlijk...

Ontopic: ja lekker batsen ja toch. Nee maakt me niks uit grapje

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk, hoort er gewoon bij. Goede inkomstenbron ;) Oppikken, volle zak betalen, extra health, muur + auto gebruiken = geld terug. Kan niet beter :tu:

Zo doe ik het dus ook altijd (de enkele keren dat er een hoer bij mij in de auto zit) :puh: Beurt > uitstappen > headshot > geld oprapen. En nog beter is dat de politie het niet merkt aangezien je op een afgelegen locatie bent.

Maar goed, OT: Hoeren horen gewoon bij GTA. Ze zullen daarom weldegelijk in GTA V voorkomen. Ik vind dat ze het straatbeeld ook mooi aanvullen. Zou zelfs wel leuk zijn als je ook andere NPC's eens hoeren zien oppikken van de straat. Of dat als je een steegje in loopt dat je dan een auto heen en weer ziet schommelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou zelfs wel leuk zijn als je ook andere NPC's eens hoeren zien oppikken van de straat.

Volgens mij gebeurde dat ook al in IV.

Wat mij ook tof lijkt is dat jij als speler hun niet moet 'lokken', maar dat ze uit zichzelf bij je autoraam gaan staan om jou te verleiden. Dat deden ze namelijk in IV namelijk bij NPC's in auto's, maar volgens mij niet bij de speler.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...