Jump to content

Wielrennen


Cabyon

Recommended Posts

Huh? Mollema opeens 4e? De tijd van Mollema na de val, maar bij Quintana voor de val? Die was toch echt duidelijk gelost. Ik snap er echt helemaal niks meer van?

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 577
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    110

  • MegaPilot

    100

  • NandroDavids

    93

  • KoningJesper

    79

Huh? Mollema opeens 4e? De tijd van Mollema na de val, maar bij Quintana voor de val? Die was toch echt duidelijk gelost. Ik snap er echt helemaal niks meer van?

Bron? Dat zou me heel sterk verbazen, want dat slaat gewoon nergens op. puh2.gif Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Huh? Mollema opeens 4e? De tijd van Mollema na de val, maar bij Quintana voor de val? Die was toch echt duidelijk gelost. Ik snap er echt helemaal niks meer van?

Bron? Dat zou me heel sterk verbazen, want dat slaat gewoon nergens op. puh2.gif

Ja, Quintana is het groepje met Yates gezet. Slaat nergens op. Als ze dat niet hadden gedaan, klopte het gewoon. Al moet Froome wel een tijdstraf krijgen voor dat lopen, want dat mag namelijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Huh? Mollema opeens 4e? De tijd van Mollema na de val, maar bij Quintana voor de val? Die was toch echt duidelijk gelost. Ik snap er echt helemaal niks meer van?

Bron? Dat zou me heel sterk verbazen, want dat slaat gewoon nergens op. puh2.gif

Niet echt een bron, ook lastig uit te leggen. Maar:

Mollema heeft uiteindelijk de tijd gekregen na de val, gewoon hoe hij over de finish kwam, zonder compensatie, terwijl Quintana de tijd kreeg op 1200 meter voor de val, toen hij nog in het groepje met Yates zat. Na de val was hij namelijk gelost uit dat groepje en zat hij er 7 secondes achter. In het 2de tijdelijke klassement had hij die 7 secondes achterstand ook gekregen, maar in het definitieve waren die ook kwijtgescholden. PreudHomme zei in een interview ook letyerlijk dat "de renners die betrokken waren bij de val, Porte en Froome, gecompenseerd zijn"

Nouja, hopelijk rijdt Mollema de tijdrit van zijn leven en lakt hij alsnog die 2e plek :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Quintana is dus totaal niet in vorm. Mollema is in de vorm van zijn leven en kan hier podium rijden. Dumoulin ook super sterk, rijdt alles op een hoop. Als er niks met Froome gebeurt (geeb valpartijen ofzo), wint hij gemakkelijk de Tour.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had nog niet veel gezien van de Tour dit jaar, maar gisteren (gelukkig) wel een hoop gezien. Echt super hoe Dumoulin reed. Ik denk dat hij gister toch wel heeft aangegeven de topfavoriet te zijn voor de Olympische tijdrit. Zeker ook omdat dat parkour redelijk lijkt op dat van gisteren.

Mollema zie ik zeker op het eindpodium verschijnen, maar hij zal nog vol aan de bak moeten; het zou typisch wezen als hij op het laatst toch nog buiten de top-3 valt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mollema zie ik zeker op het eindpodium verschijnen, maar hij zal nog vol aan de bak moeten; het zou typisch wezen als hij op het laatst toch nog buiten de top-3 valt.

Zie ik niet gebeuren. Froome duidelijk de sterkste, Mollema duidelijk de tweede sterkste.
Link to comment
Delen op andere websites

Mollema zie ik zeker op het eindpodium verschijnen, maar hij zal nog vol aan de bak moeten; het zou typisch wezen als hij op het laatst toch nog buiten de top-3 valt.

Zie ik niet gebeuren. Froome duidelijk de sterkste, Mollema duidelijk de tweede sterkste.

Hij zegt podium, niet gele trui ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt podium, niet gele trui knipoog.gif

Verkeerd verwoord doordat ik ook Froome aanhaalde, ik wilde zeggen dat het redelijk duidelijk is wie de nummer 1 en 2 gaan worden op basis van de huidige vorm. :puh:

Leuk voor Cavendish, ik dacht eerst dat hij een fout beging, maar Kittel zwenkt zelf ook wel een beetje uit om eerlijk te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt podium, niet gele trui knipoog.gif

Verkeerd verwoord doordat ik ook Froome aanhaalde, ik wilde zeggen dat het redelijk duidelijk is wie de nummer 1 en 2 gaan worden op basis van de huidige vorm. puh2.gif

Leuk voor Cavendish, ik dacht eerst dat hij een fout beging, maar Kittel zwenkt zelf ook wel een beetje uit om eerlijk te zijn.

Oh je bedoelt dat ie niet meer uit de top-3 gaat? :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Oh je bedoelt dat ie niet meer uit de top-3 gaat? puh2.gif

Exact, ik zie geen andere concurrentie voor Froome dan Mollema atm. De anderen zijn gewoon te zwak.

Edit: Dumoulin heeft superbenen vandaag. Anders doe je dit niet.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...