_Night-Men_ Geplaatst: 22 juli 2016 Rapport Geplaatst: 22 juli 2016 Ooh, wat een pech voor Mollema. Zo in vorm en dan dit. Als ik hem was zou ik gewoon de tijd van Froome eisen bij de jury Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 juli 2016 Rapport Geplaatst: 22 juli 2016 Het zal ook eens niet De Nederlandse klassementsvloek Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 juli 2016 Rapport Geplaatst: 23 juli 2016 het zou typisch wezen als hij op het laatst toch nog buiten de top-3 valt. Wat een domper zeg, helemaal de vernieling in gereden. En dan ook helemaal naar de tiende plek gezakt, dat maakt het echt zuur. Vandaag ook nog een stevige rit, met bergen in de 2e, 1e, 1e en buitencategorie. Ik hoop dat ie de motivatie kan vinden om er voor te gaan, om wellicht weer wat te stijgen in het klassement. Maar ik ben er bang voor. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 juli 2016 Rapport Geplaatst: 23 juli 2016 De Gendt moet echt de superstrijdlust krijgen, djeezes. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 23 juli 2016 Rapport Geplaatst: 23 juli 2016 het zou typisch wezen als hij op het laatst toch nog buiten de top-3 valt. Wat een domper zeg, helemaal de vernieling in gereden. En dan ook helemaal naar de tiende plek gezakt, dat maakt het echt zuur. Vandaag ook nog een stevige rit, met bergen in de 2e, 1e, 1e en buitencategorie. Ik hoop dat ie de motivatie kan vinden om er voor te gaan, om wellicht weer wat te stijgen in het klassement. Maar ik ben er bang voor. Ontsnapt nu toch nog even. Mentaal beest Reageren
aron24 Geplaatst: 23 juli 2016 Rapport Geplaatst: 23 juli 2016 De Gendt moet echt de superstrijdlust krijgen, djeezes. Nee hoor, zijn er zoveel geweest die zo vaak meezaten. Pantano, Majka, Clement, Sagan en Alaphilippe etc. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 juli 2016 Rapport Geplaatst: 23 juli 2016 De Gendt moet echt de superstrijdlust krijgen, djeezes. Ja was zeker mogelijk. Zat zelf te twijfelen tussen Pantano, Sagan en De Gendt. Sagan denk ik uiteindelijk toch wel evrdiend Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 juli 2016 Rapport Geplaatst: 23 juli 2016 (bewerkt) Nee hoor, zijn er zoveel geweest die zo vaak meezaten. Pantano, Majka, Clement, Sagan en Alaphilippe etc. Speciaal voor jou de top 3 renners die het meest in de aanval gereden heeft, ik waarschuw je, er zitten 2 Belgen bij, dus neem alvast wat Kleenex bij de hand.1. Majka 644 km 2. De Gendt 475 km 3. Van Avermaet 431 km Bewerkt: 23 juli 2016 door MegaPilot Reageren
aron24 Geplaatst: 23 juli 2016 Rapport Geplaatst: 23 juli 2016 Nee hoor, zijn er zoveel geweest die zo vaak meezaten. Pantano, Majka, Clement, Sagan en Alaphilippe etc. Speciaal voor jou de top 3 renners die het meest in de aanval gereden heeft, ik waarschuw je, er zitten 2 Belgen bij, dus neem alvast wat Kleenex bij de hand.1. Majka 644 km 2. De Gendt 475 km 3. Van Avermaet 431 km Ik zeg niet dat de Gendt het niet verdiend had, maar jij vond dat hij had moeten winnen, wat dus niet waar is. Maar strijdlust gaat ook niet alleen om vooruit rijden, maar ook om dappere pogingen zoals bv. Alaphillipe en Martin. Dat jij graag een Belg zitten winnen oké, maar het was niet van moeten he. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 juli 2016 Rapport Geplaatst: 23 juli 2016 het zou typisch wezen als hij op het laatst toch nog buiten de top-3 valt. Wat een domper zeg, helemaal de vernieling in gereden. En dan ook helemaal naar de tiende plek gezakt, dat maakt het echt zuur. Vandaag ook nog een stevige rit, met bergen in de 2e, 1e, 1e en buitencategorie. Ik hoop dat ie de motivatie kan vinden om er voor te gaan, om wellicht weer wat te stijgen in het klassement. Maar ik ben er bang voor. Ontsnapt nu toch nog even. Mentaal beest Geprobeerd, helaas niet gelukt. Uiteindelijk deze Tour goed mee kunnen doen, alleen de Alpen hebben 'm genekt, jammer. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2016 Als iemand wil meedoen aan een Scorito pool voor de Vuelta, moet je even een PM sturen Reageren
aron24 Geplaatst: 8 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2016 Als iemand wil meedoen aan een Scorito pool voor de Vuelta, moet je even een PM sturen Ik ga wrs toch niet winnen, maar ik waag me er gewoon aan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 september 2016 Rapport Geplaatst: 3 september 2016 Ijzersterke Gesink, reed er de andere 2 volledig af. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 september 2016 Rapport Geplaatst: 3 september 2016 Wat gun ik dit hem zeg Reageren
aron24 Geplaatst: 3 september 2016 Rapport Geplaatst: 3 september 2016 Gesink Dit was hem echt gegund naar al die pechgevallen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.