Jump to content

Super- en Megalid-rangen verdwijnen


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    13

  • Phoenyxar

    11

  • MegaPilot

    9

  • Dotz

    8

Ik zou die rangen zoals ze nu zijn lekker zo houden trouwens. If it ain't broken, don't fix it. 'T maakt mij echt niet uit dat megalid of superlid zijn niet zo veel waarde meer heeft als eerst zoals sommigen zeggen, als ik gedegradeerd zou worden zou ik PHOGO meer missen dan dat tekstje onder m`n naam, denk ik :puh: Vandaar ook dat ik het een dom idee vind om super/megaleden op te heven en PHOGO bij G&C te stoppen, een subforum waar ik gewoon echt geen deel van uit wil maken...

Als het alleen nog maar gaat om PHOGO wat is er dan op tegen om een gang op te richten enkel voor ex-super en megaleden? Zelfde club, andere plek. Aan the city hoef je niet verplicht mee te doen en openbaar hoeft de gangtalk niet te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het alleen nog maar gaat om PHOGO wat is er dan op tegen om een gang op te richten enkel voor ex-super en megaleden? Zelfde club, andere plek. Aan the city hoef je niet verplicht mee te doen en openbaar hoeft de gangtalk niet te zijn.

Club is niet hetzelfde hé..Het is dan niet meer zo besloten. Ik snap je punt BB, maar ik snap Mythbuster's punt evengoed.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dat ik weet dat hierover werd gediscussieerd toen ik nog moderator was en dat ik daardoor dacht dat het waarschijnlijk geen 1-april grap zou zijn. Slim om er dan een soort van peiling van te maken :)! Op het moment dat je denkt dat het doorgezet gaat worden, merk je pas echt hoe je tegenover het plan staat.

Over dat "bang" zijn voor nieuwe dingen: ik heb in een grijs verleden nog wel eens in een gang gezeten, maar daar ben ik vervolgens helemaal niet mee bezig geweest en eruitgekickt wegens inactiviteit. Ik vind het gewoon niks, zo'n gang of corporation, en dan blijft SL+ voor mij de enige stamkroeg op het forum :puh:.

Ik zou wel eens willen zien wat een forumwijde poll, waarin ieder lid kan stemmen, voor antwoord geeft op de vraag of dit wel of niet doorgezet moet worden.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel eens willen zien wat een forumwijde poll, waarin ieder lid kan stemmen, voor antwoord geeft op de vraag of dit wel of niet doorgezet moet worden.

Leden(grootste gedeelte) stemt tegen het SL/ML systeem. Het grootste gedeelte van de SL/ML groep stemt voor het SL/ML systeem om hun eigen vel te redden en andere redenen.

Ik denk persoonlijk dat het het best is als de Mod+ erover beslissen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als het alleen nog maar gaat om PHOGO wat is er dan op tegen om een gang op te richten enkel voor ex-super en megaleden? Zelfde club, andere plek. Aan the city hoef je niet verplicht mee te doen en openbaar hoeft de gangtalk niet te zijn.

Club is niet hetzelfde hé..Het is dan niet meer zo besloten. Ik snap je punt BB, maar ik snap Mythbuster's punt evengoed.

Je kunt als gangleider wel zeggen dat niemand behalve leden mogen kieken en posten, maar ik snap jullie punt wel hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Leden(grootste gedeelte) stemt tegen het SL/ML systeem. Het grootste gedeelte van de SL/ML groep stemt voor het SL/ML systeem om hun eigen vel te redden en andere redenen.

Zow, over vooroordelen gesproken... "Om hun eigen vel te redden"? Please elaborate. Het boeit mij namelijk niet zoveel dat ik mijn rang kwijt raak, maar juist dat ik het plekje op het forum kwijt raak wat voor mij een soort van stamkroeg was. Verder is het natuurlijk wel een rang die je verdiend hebt door, in mijn geval, ergens heel erg veel tijd en moeite in te stoppen (in modding) en dan is het leuk als je daar een vorm van erkenning voor terugkrijgt , maar nogmaals: het feit dat dat stamkroeg-plekje voor mij zou verdwijnen, is de hoofdreden dat ik het niet helemaal zie zitten.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Zow, over vooroordelen gesproken... "Om hun eigen vel te redden"? Please elaborate.

Vooroordelen? Een voorspelling van zo'n stemming gebaseerd op pure logica.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat veel SL/ML's niet zozeer hun kleur gaan missen, maar het meer met het alternatief niet eens zijn. Aangezien veel leden al aangegeven hebben niet geïnteresseerd te zijn in G/C, zie ik ook niet echt een punt om er een corporation van te maken (Bierbuikje's idee), want dan kunnen het net zo goed superleden/megaleden blijven. Leden die het G/C wel wat interesseert zitten al in een andere gang, dus dat gaat ook niet werken.

Overigens heb ik al genoeg "gewone leden" gehoord die tegen dit idee zijn, dus het is niet dat alleen mensen met een kleurtje tegen gaan stemmen. Y'all racist!

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Zow, over vooroordelen gesproken... "Om hun eigen vel te redden"? Please elaborate.

Vooroordelen? Een voorspelling van zo'n stemming gebaseerd op pure logica.

Dus jij zou tegen stemmen om je eigen vel te redden?

Link to comment
Delen op andere websites

Twijfel. Het is een goed idee, maar de overbelichting van de gang scene door onder meer The City kwam eerder irritant dan stimulerend over. Ik ben het eens dat de rangen niet meer hun waarde hebben, maar of dit dé oplossing is laat ik in het midden.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat veel SL/ML's niet zozeer hun kleur gaan missen, maar het meer met het alternatief niet eens zijn.

Met andere woorden, laten we een alternatief plan zien te verzinnen! :tu:

( nu is dat makkelijker gezegd, dan gedaan )

So folks: Draw your draftingequipment out of your drawers, and start drawing and drafting!!!

77_1botc_arch.jpg

Mijn plan:

googleorbitalmindcontrolwhiteb1.jpg

oh nee, dat is mijn Evil World Domination plan

:{

Serieus gesteld, heb ik denk ik nog niet genoeg expertise op dit forum om echt met een concreet alternatief plan te komen, daarbij genomen dat ik het eigenlijk wel een goede manier vind om " goede actieve leden " te erkennen. :sigaar: Gelukkig heb ik wel wat expertise op andere fora, en probeer ik een beginsel te maken met iets dat niet als alternatief dient van het ledensysteem, maar als iets om na leden te erkennen, ondanks hun activiteit.

Dat kan d.m.v. een alternatieve beloningsmethode, zoals bijv. + en eventueel - etjes (thumbs up / thumbs down ) ; maar dan heb je weer het nadeel, dat dat niet per definitie " een goed lid " showt, maar meer wat vind men waardige berichtgeving ( zoals grappen en grollen krijgen sneller plusjes, maar ze leveren nou ( behalve sfeer :puh: ) niet echt veel aan een forum bij ). Dan heb je nog andere dingen,zoals connecties met irl. dit kan bijv. in je rang bij de " pips ". Als je dan in het auto gedeelte van het forum, met een titel " automonteur " loopt en daar dan wat post, dat laat dan ook weer een (h)erkenning zien. Ik weet niet of dit goed is om dit zelf te erkennen., of door andere (crew)leden en dat je dan eerst bewijs moet leveren. Ook hier is een nadeel: Je gooit je priveleven daardoor op een forum ( wat niet iedereen altijd wil ).

Bewerkt: door -MessiaX-
Link to comment
Delen op andere websites

Twijfel. Het is een goed idee, maar de overbelichting van de gang scene door onder meer The City kwam eerder irritant dan stimulerend over.

Overbelichting van de Gang-scene dankzij The City... Aangezien The City iets is dat nogal binnen de Gangscene zelf hoort snap ik niet waar je daar mee heen wilt? Daarbij is zeggen dat SL of ML op behoud zouden stemmen om hun eigen vel te redden geweldig kortzichtig. Alsof elk lid hier geen eigen reden zou hebben. Om ook niet te zeggen dat er niks mis is met een klein beetje trots, zo klein als het dan moge zijn. Je lijkt het te verafschuwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Overbelichting van de Gang-scene dankzij The City... Aangezien The City iets is dat nogal binnen de Gangscene zelf hoort snap ik niet waar je daar mee heen wilt?

Dat klopt inderdaad niet, mijn excuses.

Daarbij is zeggen dat SL of ML op behoud zouden stemmen om hun eigen vel te redden geweldig kortzichtig. Alsof elk lid hier geen eigen reden zou hebben. Om ook niet te zeggen dat er niks mis is met een klein beetje trots, zo klein als het dan moge zijn. Je lijkt het te verafschuwen.

Als de rangen er zijn om je beter te voelen dan de rest, schaf ze dan maar af van mijn part.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij beperkt je toch altijd prachtig tot één kant van het verhaal hè?

Er is een verschil tussen wat trots op je "prestaties" en neerkijken op de "rest". Maar het lijkt wel alsof jij dat niet wilt zien. Het principe achter het SL- en ML-systeem was dat goede leden een vorm van beloning kregen omdat ze zich konden onderscheiden van de rest. Dat jij daar direct een vorm van egoboost achter ziet is jouw probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...