Jump to content

Super- en Megalid-rangen verdwijnen


PatrickW

Recommended Posts

Lol, ik hing ongeveer een half uurtje na de mededeling al bij PatrickW aan de bel om hem te vertellen dat dit een 1 april grap was en dat ik niet van die gedachte af te brengen was. Ik weet het, ik ben goed cool2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    13

  • Phoenyxar

    11

  • MegaPilot

    9

  • Dotz

    8

Ik zou het aan de ene kant goed vinden en aan de andere kant toch weer slecht vinden mocht dit systeem ingevoerd worden. Ja, de gangscene kan op dit moment wel een impuls qua activiteit gebruiken maar aan de andere kant zie ik niet in waarom je een systeem dat al jarenlang in gebruik is zou moeten veranderen. Ik heb eigenlijk nog nooit iemand erover horen klagen.

Het zou mijn inziens niet gaan werken als de super- en megaleden zich zouden moeten aansluiten bij een gang of corporation. Sommige leden, die het bijvoorbeeld in dit topic hebben aangegeven, vinden de gangscene gewoonweg niet aantrekkelijk. Dus zou je mensen die geen interesse in gangs e.d. verplicht bij een gang moeten laten aansluiten. Dat werkt niet. De sfeer zal dan lager komen te liggen en misschien de activiteit zelfs ook. En dat is toch allesbehalve wat de gangscene in het algemeen wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Verder vonden wij het opvallend dat het merendeel van de leden die actief zijn binnen de Gangs & Corporations het een prima plan vinden, terwijl vooral de 'oude rotten' het vervelend vinden. Bang voor wat nieuwe activiteit jongens?

Vooral de mensen die o zo bang waren om hun felbegeerde kleurtje te verliezen en die zich o zo speciaal voelen vonden het een vervelend plan.

Link to comment
Delen op andere websites

Verder vonden wij het opvallend dat het merendeel van de leden die actief zijn binnen de Gangs & Corporations het een prima plan vinden, terwijl vooral de 'oude rotten' het vervelend vinden. Bang voor wat nieuwe activiteit jongens?

Vooral de mensen die o zo bang waren om hun felbegeerde kleurtje te verliezen en die zich o zo speciaal voelen vonden het een vervelend plan.

Natuurlijk geen kleurtje is zo mainstream. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik hing ongeveer een half uurtje na de mededeling al bij PatrickW aan de bel om hem te vertellen dat dit een 1 april grap was en dat ik niet van die gedachte af te brengen was. Ik weet het, ik ben goed cool2.gif

Het is maar gelukkig dat jij in de crew zit, anders kwam er weinig van terecht :klap: En ontopic: ik vreesde niet voor mijn kleurtje, maar zag "verplichte" toetreding van een gang ook weer niet zo zitten dus ben blij dat ik voorlopig lekker groen mag blijven......

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik hing ongeveer een half uurtje na de mededeling al bij PatrickW aan de bel om hem te vertellen dat dit een 1 april grap was en dat ik niet van die gedachte af te brengen was. Ik weet het, ik ben goed cool2.gif

Hetzelfde hier. :puh: @Hierboven: Ja gewoon niet vetgedrukt zwart hoort natuurlijk ook niet bij een schaap. Wit misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

En ontopic: ik vreesde niet voor mijn kleurtje, maar zag "verplichte" toetreding van een gang ook weer niet zo zitten dus ben blij dat ik voorlopig lekker groen mag blijven......

Waar staat dan dat het verplicht zou zijn? :puh: Het zou helpen om een gang te joinen, maar verder zou er toch geen verplichting zijn?

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

En ontopic: ik vreesde niet voor mijn kleurtje, maar zag "verplichte" toetreding van een gang ook weer niet zo zitten dus ben blij dat ik voorlopig lekker groen mag blijven......

Waar staat dan dat het verplicht zou zijn? :puh: Het zou helpen om een gang te joinen, maar verder zou er toch geen verplichting zijn?

Ach Sheep is het gewend om in een kudde gedreven te worden. Na gister weet ik er alles van... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Het is overigens oprecht waar dat hier al een aantal keren over gediscussieerd is binnen de crew, maar we zijn er tot op heden niet uitgekomen. Een alternatief dus voor de ledengroepen. Deze zijn in de loop der jaren een stuk minder geschikt geworden voor dit forum. Karma is besproken, "awards" zijn besproken en ook het op laten gaan in een G&C systeem is besproken. Ik wil graag dit topic gebruiken om de mening te peilen van ALLE leden op dit forum, wat voor rang dan ook. Wat vinden jullie? Precies zo houden? Ander systeem invoeren? Alle input in deze ellenlange discussie (:7) is welkom. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...