Jump to content

Nieuwe Laptop


MaxVito

Recommended Posts

Zucht.

Het moet me even van het hart dat je gewoon ronduit irritant bent. Je zit telkens ons advies oftewel straal te negeren, oftewel kom je dan weer met iets anders af. Hak nu eens eindelijk de knoop door. Ik heb je gezegd dat die prijs fout was, maar toch drijf je je zin door en waar heeft dat je nu gebracht?

Het is helemaal niet raar, ik zei je op voorhand dat het een fout was op de site, maar toch drijf je je zin door. Dacht je nu werkelijk een laptop van 1800 euro voor 750 euro te kunnen kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MaxVito

    23

  • MegaPilot

    21

  • Woody268

    12

  • Sublime

    3

Nou je kunt het proberen. Als jij dat zag en je was opzoek naar een nieuwe laptop had je hem ook zeker besteld.....

Tuurlijk koop ik iets. Maar ik wil er wel zeker van zijn wat ik koop.

En ik vraag wat mij niet duidelijk is.

Ik wil toch liever een quad core in de laptop omdat ik er lang mee vooruit moet. En die Dell is te duur in een quad core versie...

Nu had ik nog deze gevonden:

http://www.4launch.n...roductid-127789

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

En ik vertel je voor de zoveelste keer dat die i5 in die Dell beter is dan die quad core van AMD. Bewijs?

http://www.tomshardware.co.uk/forum/366581-28-quad-core-4600m-core-generation-3210m

Een SLECHTERE i5 dan die van de Dell is 10 tot 15 procent SNELLER dan die quad core. De videochip in die Asus zuigt ook ten opzichte van die van de Dell.

Conclusie: De Dell is de beste keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik geloof je wel. Doe maar rustig.

Het scherm van deze laptop zal dat een LED zijn?

3e generatie intel core i7 3537U (tot 3.1 Ghz)

Windows 8 64Bit

17.3” Backlit beeldscherm met truelife en HD+ (1600x900)

8GB Ram

1TB HDD

8x DVD RW Station

AMD Radeon HD 8730M 2G DDR3

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Led schermen bestaan niet voor laptops. Dat is een marketingtruc. Led schermen in laptops zijn gewone lcd's met led achtergrondverlichting. Geen idee of die laptop een led achtergrondverlichting heeft.

PS: Die i7 zuigt. Da's zo'n processor die energiezuinig is. Een Intel processor met U achter is altijd zo'n ulv processor. En de chip van die pc zuigt ook. Tenzij je je budget verhoogt, blijft die Dell de beste keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

Het budget is max. €700,- Omdat er nog een muis en tas bij moeten wat, ook alweer gouw rond de 60 euro kost -,-

En heb eens nagedacht, ik hoef eigenlijk met de laptop niet op high te spelen is leuk als je die tegen komt, maar voor high en very high heb ik mijn vaste PC. :D

Kwam deze nog tegen:

http://www.cdromland.nl/productinfo/253449/

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Je wilt voor 700 euro een 17.3 inch laptop, een i7 en dan ook nog eens leuk gamen. Dat gaat simpelweg niet. Die laptop is goed voor z'n prijs, maar verwacht geen prestaties qua gaming want met die 630M vreet je amper wat uit.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Lol, 4 pagina's over een laptop en nog 20 laptops afkeuren, je bent lekker bezig.

Games van 2011 op een 1366x768, zware games zoals Battlefied 3 op een kleine scherm. (Volgens notebookcheck hoor)

Gewoon lekker op 1080p op een 17.3 inch beeldscherm.

Maar goed, ben ook van plan om eens een nieuwe laptop te gaan aanschaffen maar is het beter dat ik gewoon een nieuw topic aanmaak?

Wat mij opvalt is dat Alternate een zieke shit is als het om in de val lopen gaat want de BTW is daar exclusief, als je een leuk laptop in gedachten hebt,

ga je dan afrekenen maar niet betalen want gewoon om te kijken hoeveel het in totaal gaat kosten ivm verzendkosten.

Komt die %@# BTW er opeens van 300 euro extra >_>.

Heeft iemand hier verstand van zware gaming laptops? Dus zoals Nvidia GTX680M? Heb de MSI GT70ONE in gedachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...