Jump to content

FIFA 14


TekaLoca

Recommended Posts

Die balaannames zijn overigens echt om te huilen, per wedstrijd verlies ik 3/4 kansen doordat de aanname meer dan 1 seconde duurt..

Doe dan gewoon via instellingen 'Foute balaannames' wat minder. Zowel voor jouzelf als de tegenstander. Anders is er niks meer aan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    33

  • MegaPilot

    20

  • Venzio

    12

  • Visser23

    9

Die balaannames zijn overigens echt om te huilen, per wedstrijd verlies ik 3/4 kansen doordat de aanname meer dan 1 seconde duurt..

Doe dan gewoon via instellingen 'Foute balaannames' wat minder. Zowel voor jouzelf als de tegenstander. Anders is er niks meer aan :puh:

Dat werkt wel als je offline speelt, maar niet als je seizoenen o.i.d. speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Anti-voetbal begint echt m'n keel uit te hangen. Nu al zeker 5 wedstrijden op rij dat een ploeg gewoon 90 minuten tijd rekt, mij het voetballen belemmert en meestal niet 1 keer op doel schiet.

Echt onlogisch, United zat gewoon tijd te rekken vanaf het begin terwijl ze de 3 punten in de groepsfase van de CL hard nodig hebben.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...