Jump to content

FIFA 14


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    33

  • MegaPilot

    20

  • Venzio

    12

  • Visser23

    9

Omdat ik -en velen met mij- het 'casual' spelen en het benaderen als voetbal, ja die sport ja.. Het gaat niet alleen over het winnen maar over de lol die je er mee hebt. Ik heb veel liever een leuke en spannende wedstrijd die ik verlies dan een walk-over met triest spel als lob passes of 'cutbacks'. Het komt er gewoon op neer dat je zoveel mogelijk gebruikt probeert te maken van wat 'foutjes' en dat je daar jezelf op 'traint'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg altijd prutgoals tegen, de bal botst tot 3 keer toe terug z'n voeten in, rebounds die steeds terug perfect in hun voeten komen, keeper die faalt, dan vind ik het maar meer dan normaal dat je profiteert van hoe het spel gemaakt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Die passes worden in het echt ook gedaan, dus ik snap het probleem niet. Ik kan best begrijpen dat je de OP afstandsschoten er uit wil hebben, die OP draaiballen (die er eigenlijk al uit zijn, maargoed..) maar het spel wordt er niet beter op..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Onlangs het niveau van mijn carrière van semi-pro naar professioneel gezet. Slechtste zet ever, je kan namelijk niet terug(dan tellen bepaalde uitslagen niet mer oid). Op semi-pro won ik echt té gemakkelijk, op professioneel win ik helemaal niet. Ik begrijp er echt geen fluit van. Je zal wel denken dat het aan mij ligt, maar het ligt imo toch echt aan Fifa 14. Picture this: ik ging alleen met Lionel Messi in het begin van de wedstrijd op de keeper af, haalt een verdediger mij echt heel gemakkelijk in? Hoe de hell kan een verdediger van Real Sociedad Lionel Messi heel makkelijk inhalen? Daar klopt toch geen fluit van? Ik heb Neymar, Bale en Messi in de aanval staan en ik kan niet meer dan 1-1 spelen op dit niveau. M'n spitsen zijn geen donder meer waard, want elke verdediger is sneller dan hun. Begrijpe wie begrijpe kan..:?

Ik speelde vroeger op het niveau Wereldklasse op andere edities..:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt omdat het nu realistischer gemaakt. Nu denk je vast van: "Een verdediger haalt toch nooit Messi in?". Hoe dicht je op een keeper af komt (1 op 1) hoe minder snel je gaat rennen. Let er maar eens op. En daarom kan een verdediger je alsnog in halen. Het is niet meer zo dat je alleen met snelheid wedstrijden kan winnen, gelukkig. Ik kan niet wachten tot spelers als TekaLoca niet meer goede lobpassen kunnen geven. Wat een spel bederving is dat zeg. Voetbal is in mijn optiek gemaakt om over de grond te spelen en lange ballen zijn enkel noodzaak wanneer er over de grond geen optie meer over is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt omdat het nu realistischer gemaakt. Nu denk je vast van: "Een verdediger haalt toch nooit Messi in?". Hoe dicht je op een keeper af komt (1 op 1) hoe minder snel je gaat rennen. Let er maar eens op. En daarom kan een verdediger je alsnog in halen. Het is niet meer zo dat je alleen met snelheid wedstrijden kan winnen, gelukkig. Ik kan niet wachten tot spelers als TekaLoca niet meer goede lobpassen kunnen geven. Wat een spel bederving is dat zeg. Voetbal is in mijn optiek gemaakt om over de grond te spelen en lange ballen zijn enkel noodzaak wanneer er over de grond geen optie meer over is.

Het is niet realistisch dat mijn spitsen elk duel op snelheid verliezen, ze behoren tot de elite. Elk duel op snelheid verlies ik, maar dan ook elk duel.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan doe je iets niet goed want dit probleem ken ik niet. Ik heb sprintduels die ik win maar ook verlies. Hier gaan over het algemeen duels met kracht voor af. Soms moet je ook een beetje slim zijn door het duel niet aan te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet wachten tot spelers als TekaLoca niet meer goede lobpassen kunnen geven. Wat een spel bederving is dat zeg. Voetbal is in mijn optiek gemaakt om over de grond te spelen en lange ballen zijn enkel noodzaak wanneer er over de grond geen optie meer over is.

Grappig. Je zou eens moeten zien wat voor goals ik altijd moet slikken, funny guy ;)

Onlangs het niveau van mijn carrière van semi-pro naar professioneel gezet. Slechtste zet ever, je kan namelijk niet terug(dan tellen bepaalde uitslagen niet mer oid). Op semi-pro won ik echt té gemakkelijk, op professioneel win ik helemaal niet. Ik begrijp er echt geen fluit van. Je zal wel denken dat het aan mij ligt, maar het ligt imo toch echt aan Fifa 14. Picture this: ik ging alleen met Lionel Messi in het begin van de wedstrijd op de keeper af, haalt een verdediger mij echt heel gemakkelijk in? Hoe de hell kan een verdediger van Real Sociedad Lionel Messi heel makkelijk inhalen? Daar klopt toch geen fluit van? Ik heb Neymar, Bale en Messi in de aanval staan en ik kan niet meer dan 1-1 spelen op dit niveau. M'n spitsen zijn geen donder meer waard, want elke verdediger is sneller dan hun. Begrijpe wie begrijpe kan..:? Ik speelde vroeger op het niveau Wereldklasse op andere edities..:duh:

Welkom op FIFA 14. De slechtste van allemaal..

Link to comment
Delen op andere websites

Dan doe je iets niet goed want dit probleem ken ik niet. Ik heb sprintduels die ik win maar ook verlies. Hier gaan over het algemeen duels met kracht voor af. Soms moet je ook een beetje slim zijn door het duel niet aan te gaan.

Hoe druk jij je sprintknop in dan? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...