Jump to content

FIFA 14


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    33

  • MegaPilot

    20

  • Venzio

    12

  • Visser23

    9

  • 1 maand later...

Alhoewel ik de laatste paar jaar steeds een nieuwe Fifa heb gehaald (eigenlijk ook steeds de enige game, laatste niet Fifa die ik gehaald heb was GTA IV..). En hem ook heel veel speel, ruim genoeg om een aankoop voor mezelf te rechtvaardigen, denk ik dat ik dit jaar ga overslaan. Met dezelfde reden als de meeste hier, GTA V. Daardoor zal ik in mijn uppie een stuk minder Fifa gaan spelen en met vrienden maakt het toch niet heel veel uit welke versie je hebt. Beetje jammer alleen dat de transfers niet verwerkt zijn.

Andere reden is dat mijn portemonnee een zware anorexia patient is en ik veel meer plannen heb die allemaal geld gaan kosten...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Het stadion van Shakhtar Donetsk zit ook in FIFA 14. Dus wss ook de Oekrainse league..
Niet de league, maar Shakhtar alleen komt er blijkbaar bij. Deze zal dan onder 'Rest of the world' staan. Ik zag vandaag in de lijst van 5*-skillers Bernard staan, die jonge Braziliaan, speelt blijkbaar nu bij Shakhtar.. Maargoed.. Shakhtar confirmed!

Overigens ben ik hier wat laat mee maar ik ken de datum ook pas sinds vandaag: de demo komt op 10 september! :)

EDIT: Screen van de Donbass Arena in FIFA 14

fifa14-stadium-donbass-arena.jpg

Wat een stadium.. Deze ga ik sowieso al gebruiken in FUT :D

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Fifa '14 demo ook maar even binnen gehaald. Doet me eigenlijk redelijk denken aan Fifa 13, qua speelstijl. Maar die menustijl dat is even wennen, lijkt wel de PS-Store of Windows 8. Elke keer als ik het spel tijdens de rust wil herstarten druk ik op "X", terwijl dat dus "O" is, Vroeger was dat dus andersom, denk dat het daaraan ligt. In ieder geval, ik ga het spel wel kopen, de demo heeft een goede indruk achter gelaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de demo ook gespeeld, en doet me erg tegenvallen ik erger my heel erg aan dat als ik een speler aanspeel hij een halve seconde tot een seconde stil blijft staan dat had ik in Fifa 13 niet, byv. met Milan gaf ik een diepe pass met El Shaarawy op Ballotelli die dan als ie hem goed aannam recht naar de keeper kon lopen. Maar nee hij neemt hem aan met de rug naar het doel, en blijf dan vervolgens stilstaan en dat had ik zo'n 5 keer vaker. Erg vervelend dit, hoop dat het aan my ligt en niet aan het spel want dit is gewoon onaanzienlijk. Zelf ga ik denk ik Fifa 14 wel halen over een paar maanden of met de 3 spellen inruil actie van Game Mania, eerst maar ff GTA 5 kopen en waarscheinlyk een AC Milan Thuis Shirt en dan kijk ik of ik genoeg voor Fifa heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit jaar hoef ik hem niet. Heb me dood-geërgerd aan FIFA 13 en qua trailers en gameplay heb ik gezien dat hij niet heel veel is veranderd en in mijn ogen zelfs verslechterd. Bedankt EA, maar ik ga al m'n tijd besteden aan GTA V en Watch Dogs.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zit dat precies met die actie want ik wil het namelijk ook doen. Moet het voor de release datum of tot wanneer loopt de actie? En maakt het uit wat voor spellen en voor welk platform ze zijn?

Volgens mij geldt de actie voor de nieuwe Assasins Creed, V, Fifa 14, Watch Dogs en Ghosts. Het lijkt me dat je hem moet pre-orderen en het maakt niet uit op welk platform.

Ik twijfel nog erg over deze editie van Fifa. Ik ga hem sowieso niet pre-orderen of kopen bij de release, ik ben dan nog veel te druk met GTA V en andere dingen naast gamen. Misschien koop ik hem later, maar misschien dat ook niet. Ik heb de demo gespeeld die ik niet tof vond en eigenlijk koop je hem dan 'gewoon' weer zodat je de nieuwe shirtjes, stadions en transfers krijgt. Dat wordt toch te veel geld voor alleen die features, daar moet je op een gegeven moment mee stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...