Jump to content

FIFA 14


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    33

  • MegaPilot

    20

  • Venzio

    12

  • Visser23

    9

Ik koop hem alleen als Cambuur er in zit. Mijn laatste fifa is alweer van 06. :puh:

Dan kan je volgens mij lang gaan wachten :bier:

Ik hoop dat we een beter transfer systeem kunnen verwachten waarin we spelers kunnen aanbieden. Ik heb soms tientallen talenten (bij wijze van spreken) die ik aan de straatstenen niet kwijt raak. En soms in het slop geraakte maar bruikbare spelers die zelfs niet voor een habbekrats te koop zijn die je niet kwijt raakt. Wat ook leuk lijkt is een makkelijker systeem om je eigen muziek en clubs erin te doen in plaats van hoe moeilijk het nu gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik koop hem alleen als Cambuur er in zit. Mijn laatste fifa is alweer van 06. :puh:

Dan kan je volgens mij lang gaan wachten :bier:

Je weet dat ze nu in de Eredivisie zitten? ;)

Sowieso carriere met Cambuur! Liwwadden de gekstuh, haha. Waren overigens mooie feestjes van Cambuur toen ze kampioen werden..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb FIFA13, wat ik geen slecht spel vind. Heb FIFA03, 10 en 12 ook gespeeld, en FIFA13 is toch een stuk leuker.

Overigens ga ik FIFA14 puur kopen om met SC Cambuur en Go Ahead Eagles te spelen, en met een goede vriend online te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb FIFA13, wat ik geen slecht spel vind. Heb FIFA03, 10 en 12 ook gespeeld, en FIFA13 is toch een stuk leuker.

Overigens ga ik FIFA14 puur kopen om met SC Cambuur en Go Ahead Eagles te spelen, en met een goede vriend online te spelen.

Dat betekent, dat ik wel geduldig moet wachten...
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Aan degenen die de trailer nog niet gezien hadden, here you go:

De nieuwe engine Ignite gaat volgens mij ook enkel op de nextgen consoles zijn. FIFA 14 op de huidige consoles zal de zelfde graphics behouden als FIFA 13 lijkt me. Misschien worden slechts kleine details vernieuwd, zoals we dat inmiddels gewoon zijn van EA :7

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

zoals we dat inmiddels gewoon zijn van EA emo.gif

Ja, maar dat maakt toch niet uit? FIFA moet niet elk jaar op de schop gaan, want de kern staat al als een huis. Momenteel worden bepaalde dingen verfijnt, zoals inderdaad elk jaar, maar dat zorgt elk jaar wel weer voor een net iets betere ervaring. Pijnpunten (op dit moment de verdediging en de 'statische' bal) waar de fans zich aan ergeren worden bijvoorbeeld aangepakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Toffe trailer, ik koop 'm niet voor de next-gen consoles, dus zo mooi zal het er niet uitzien als ik het speel, maar alsnog vet. Ik ben zelf geen fan van Barcelona, maar dit is wel super gedaan met die spelers. :D

Ik hoop dat dit jaar de Turkse Liga in de game zit. De Turkse clubs zijn aanzienlijk versterkt het afgelopen jaar en ik zou het wel tof vinden om behalve met Sneijder, nu ook met Kuijt, Aissati, Babel en zelfs Vlemincx te kunnen spelen. :puh:

"Helaas" wordt FIFA 14 voor mij een beetje 'overshadowed' door GTA V dit jaar D:

Ik denk dat iedereen op dit forum hetzelfde probleem heeft. :puh: Daarom wacht ik even met het halen van FIFA, ik hoef het niet perse te pre-orderen. Als ik minder met V bezig ben zal ik 'm kopen ook al zal dat waarschijnlijk lang duren.

Link to comment
Delen op andere websites

zoals we dat inmiddels gewoon zijn van EA emo.gif

Ja, maar dat maakt toch niet uit? FIFA moet niet elk jaar op de schop gaan, want de kern staat al als een huis. Momenteel worden bepaalde dingen verfijnt, zoals inderdaad elk jaar, maar dat zorgt elk jaar wel weer voor een net iets betere ervaring. Pijnpunten (op dit moment de verdediging en de 'statische' bal) waar de fans zich aan ergeren worden bijvoorbeeld aangepakt.

Maakt mij helemaal niets uit hoor :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...