Jump to content

Gangterritorium


Lars

Recommended Posts

Lijkt mij een leuke optie, alleen was het in GTA SA zo dat het na een tijd verdween. Als het hele tijd in het spel blijft lijkt het me wel een leuke uitdaging, met eventueel een clubhuis die je kan upgraden of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kon al na de missie Home Coming, maar dat geheel terzijde..

Ik zie de gangterritoria niet terugkomen in het spel. Waarom? Trevor woont ergens buiten Los Santos en die heeft dus niets met de gangs uit de slechtere buurten van Los Santos te maken. Michael is te 'rijk' om iets met zulke gangs te maken te hebben. Dam hebben we nog Franklin die het meeste kans maakt om in dat soort criminele activiteiten mee te spelen, maar vergeet niet dat hij in dienst is bij een Armeense autoverkoper en dus overleeft hij het wel zonder drug money.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht ergens te hebben gelezen in een Interview dat Rockstar niet van plan was om te focussen op het gangleven. Dat hadden ze vorige keer gedaan in Los Santos en ze wouden nu eens de andere kant van de stad belichten. Natuurlijk zullen er dus wel weer hordes aan gangs zijn met elk hun speciale voertuigen, maar een echte interactie of beleving als in SA zal het niet worden. Franklin lijkt op het eerste zicht de enigste te zijn die contact zou kunnen hebben met gangs, maar als ik uit de trailers moet oordelen lijkt hij mij eerder aan het strand te wonen dan in echt gangterritorium.

Link to comment
Delen op andere websites

Alsjeblieft niet zeg. Zou het echt vreselijk vinden... :puh: Verplicht al die gang wars doen. En dan moest je, wanneer je ze niet allemaal in je bezit had, ook nog haasten om een gang war af te slaan wanneer je wat anders aan het doen was. Mega vervelend.

Link to comment
Delen op andere websites

Alsjeblieft niet zeg. Zou het echt vreselijk vinden... :puh: Verplicht al die gang wars doen. En dan moest je, wanneer je ze niet allemaal in je bezit had, ook nog haasten om een gang war af te slaan wanneer je wat anders aan het doen was. Mega vervelend.

Dit inderdaad. Ik heb er echt geen trek in om op momenten dat je bezig bent met iets anders naar je territorium te moeten om het te verdedigen of zo. In San Andreas was dat al vervelend, in Vice City Stories ook, laat dat alsjeblieft niet nóg 's terugkeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel tof zijn als ze het in de singleplayer steken maar alleen als je dan leden kan rekruteren en die leden dan weer kunt upgraden om zo een goede defensie te hebben. Dan zijn er nog de clubhuizen die ook upgradebaar zouden moeten zijn. Er zou ook een dynamisch vijand systeem moeten inzitten, niet zoals gta sa waar het random een gebied was die werd aangevallen. De vijanden zouden moeten samenwerken en het gebied aanvallen die het minste is verdedigd en als ze dan winnen zouden er meer vijanden moeten zijn.

Als ik er zo over nadenk dan zou het op deze manier wel kunnen want de 3 hoofdpersonages doen niets maar hun gang doen het vuile werk en als de gang dan faalt moet jij gaan helpen.

Dan is er nog de Multyplayer en daar zit er zo een gang systeem in heeft Rockstar gezegd maar jammer dat je daar alleen maar kunt gebieden veroveren buiten de stad. Want de Urban gevechten voor territorium zou ik echt wreed vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

D'r zullen wel bendes terugkomen (moet ook we, Crips, Bloods, Surenos anyone?), maar echte interactie zal daarmee (op 't eerste gezicht) niet zijn. 't Verhaal kan natuurlijk wel alle kanten op, Trevor verbouwd drugs en zou competitie kunnen ondervinden van de crack verkopers in LS, in de eerste trailer zien we Franklin in een outfit die totaal "CJ" uitstraalt door een buurt rennen die op El Corona leek...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop van niet. Straat gangs zijn vaak saai en behoren tot de lowclass binnen de criminele wereld. Ze lopen me voordurend in de weg. Ze zijn vaak dom, alleen maar uit op snel geld, en om dit te bemachtigen werken ze vaak onefficient.

Ik hoop dat je in deze GTA veel meer de slimmere, beter voorbereidende missie's moet uitvoeren. Tot nu toe, wat ik uit de trailers haal, gaat dit ook gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop van niet!

ik bedoel, Bij SA was het leuk en paste het in het spel, maar hierbij?

Nee dat zie ik niet zitten.

Ik hoop natuurlijk wel dat er gangs aanwezig zijn, Zonder is echt zo saai als je naar gta iv kijkt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het terug komt maar dat je alleen aanvallen krijgt wanneer je in de buurt van de territoriums bent. Niet dat wanneer je in San Fiero bent dat je het hele end terug moet gaan vanwege een paar gangbangers.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk persoonlijk niet dat deze submissie in GTA V voorkomt. Simpelweg omdat volgens mij de nadruk niet op gangs zal liggen in V, zoals in SA dat wel het geval was. Tuurlijk, er zullen wel gangs in voor komen, we zitten immers in Los Santos, maar tot zover bekend zit geen één van de hoofdpersonages bij een gang. Je zult ongetwijfeld wel in contact komen met gangs, zoals dat je bijvoorbeeld een gang moet helpen bij een 'slag' tegen een rivaliserende gang, maar het lijkt me niet dat je de halve stad moet overnemen of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...