Jump to content

Gangterritorium


Lars

Recommended Posts

Ik hoop natuurlijk wel dat er gangs aanwezig zijn, Zonder is echt zo saai als je naar gta iv kijkt

In het Liberty City van GTA IV stikte het van de gangs. Ik snap niet waar je het dus over hebt.

Nouja stikt van de gangs?

Ik vind ze toch echt niet zo heel aanwezig zijn hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Na een willekeurig wandelingetje door South Bohan, North Holland, Chinatown of Little Italy denk je daar wel anders over.

Ze zijn gewoon minder opvallend dan in vorige GTA's omdat de gangs en hun gangleden hier iets wat realistischer zijn weergegeven en bijgevolg meer opgaan in de massa. Maar als je éénmaal weet welke peds het zijn zul je snel merken dat ze overal rondlopen. Zuiderlijk Alderney en Oostelijk Dukes zijn vrij gangvrij, maar in de andere boroughs lopen er genoeg gangleden tussen de normale peds rond. Maar ze vallen inderdaad minder op.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt erop dat er toch wel enigszins gang geweld in komt, gezien de Franklin trailer is hij een lid van de Grove. Grove Street is back!

Ik hoop wel dus niet dat je weer gedwongen ergens naar toe moet zoals in gta SA of zoas in gta IV met bowlen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat je ook gewoon een homie kan opbellen om te vragen of die met een paar gasten daar heen gaat, maar dat de kans van slagen dan lager is dan als je het zelf doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop wel dat het terugkomt als minigame dan wel als missie. Het is wel leuk om een keer te doen, maar niet continue. En met de trailer weten we er vrijwel zeker dat er (enkele) gang missies zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...