Jump to content

Overige


.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Faenty.

    8

  • Die Hard

    7

  • Foreigner97

    6

  • _Night-Men_

    5

Grove-Street compilatie (random shots uit de trailer van Franklin):

oTTTjqY.jpg

De moment dat ik deze trailer Franklin hoorde praten dacht ik direct: "CJ?" - Ik speel momenteel vrij veel SA dus ik ben wel gewoon aan de stem, maar ik vind ze echt wel vrij gelijkaardig klinken. Misschien is dat ook wel wat GTA V probeert te zijn. Een samenraapsel van de voorbije GTA-characters. Michael als een soort van oudere Tommy Vercetti, Franklin als een iets verstandigere Carl Johnson en Trevor als de idiote moordmachine die diep in Niko zit...

Ik heb het wel niet zo met gangs, maar de missie's die er rond draaien zijn vaak wel interessant en origineel. Franklin lijkt in ieder geval rechtover een winkeltje te wonen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

The Lost MC is ook terug (3:19 van de YouTube trailer).

Dat zie je al veel eerder. Namelijk op 0:13 in Trevor's Trailer. Trevor slaat een man in elkaar die duidelijk een jack van The Lost aan heeft.

>>> Door VWO-er: Deze was tenminste overduidelijk.. Het gaat erom dat 't terug is.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ook leuk: in trailer 1 overvalt het team ook al eens juwelier Vangelico (namelijk in de Bug Stars Pest Control scène), en in Michael's trailer doen ze het nog eens, maar nu in maatpak (@ 0:56).

Zou de eerste overval mislukt zijn en komen ze nu terug om het goed over te doen? :puh:

Trouwens, even iets leuks. Ik weet niet of het sommigen al was opgevallen, maar de politiewagen op 1:08 in deze trailer wordt weggeblazen door de vliegtuigmotoren. Nog een voorbeeldje van dat geweldige realisme dat R* na probeert te streven. :puh:

Politiewagen_zps3891f38f.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ook leuk: in trailer 1 overvalt het team ook al eens juwelier Vangelico (namelijk in de Bug Stars Pest Control scène), en in Michael's trailer doen ze het nog eens, maar nu in maatpak (@ 0:56).

Aha, ik zat al te kijken of ik een bekende naam kon ontdekken op die deuren, maar zo zit het dus. Komisch :puh:

Grove-Street compilatie (random shots uit de trailer van Franklin):

oTTTjqY.jpg

Ik heb het wel niet zo met gangs, maar de missie's die er rond draaien zijn vaak wel interessant en origineel. Franklin lijkt in ieder geval rechtover een winkeltje te wonen puh2.gif

Dit. Maar inderdaad, ik ben erg benieuwd naar de missies omtrent de gangs. Al lijken de spectaculaire missies van Trevor mij nog leuker :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe komen Franklin, Trevor en Michael samen? Wat is de link die hun drie verbindt?

Micheal kent hun beide en wilde weer terug naar de overal wereld en bracht hen 2 toen samen. (dacht ik)

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt wel waarschijnlijk, als je kijkt naar Michaels trailer. Hij zegt dat hij dolgraag een huisvader wil zijn, maar dat hij zijn verleden gewoon niet achter zich kan laten. Van eerdere info weten we dat Michael de link tussen Trevor en Franklin was, dus is het inderdaad goed mogelijk dat hij hun twee optrommelt om een paar grote overvallen te plannen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien leuk om nog even aandacht te besteden aan de ongelooflijke details wat betreft het licht, reflectie, schaduw, etc.

Ziehier Michael in zijn huis, met een prachtige lichtinval door het raam:

med_gallery_1_154_23644.jpg

Zo zie je in de trailer van Franklin een silhouet van een persoon achter de gordijnen van een gebouw, dat Franklin passeert:

med_gallery_1_155_252423.jpg

Of hier, waar Franklin (Luis Lopez' jasje) tegenover een schijnwerper staat:

med_gallery_1_155_23003.jpg

Ander leuk detail: een vlag die daadwerkelijk beweegt (Michael):

med_gallery_1_154_179948.jpg

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe komen Franklin, Trevor en Michael samen? Wat is de link die hun drie verbindt?

Micheal kent hun beide en wilde weer terug naar de overal wereld en bracht hen 2 toen samen. (dacht ik)

Waar baseer je dit op?

Voornamelijk de voice over van trailer 2 en de GI coverstory.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...