Jump to content

Overige


.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Faenty.

    8

  • Die Hard

    7

  • Foreigner97

    6

  • _Night-Men_

    5

ik denk dat dat nog heel leuk gaat worden. rij je achter een 747 word je kilometers ver weg geblazen. net zoals die rare schommels in IV

Behalve dan dat dit geen bug is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een klein detail, kwam ik op GTAForums.com tegen:

vcoqk.gif

Klinkt misschien een beetje vreemd, maar haar rondingen bewegen mee als ze springt. Zeer gedetailleerd stukje werk van R*!

En op de kamer van de zoon van Michael zie je een kalender met vrouwen hangen. Daarop staat de naam van de Stripclub die in de trailer van Franklin te zien is ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Een bescheiden verwijzing naar SA? In één van de laatste scènes van de trailer van Trevor, waar hij de spectaculaire stunt uithaalt met de goederentrein, zie je 'LS2004' staan op de trein. GTA San Andreas kwam uit in 2004, en speelde zich ook af in Los Santos (LS).

med_gallery_1_156_217121.jpg

Daaronder staat overigens ook nog iets, maar dat valt lastig te lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe komen Franklin, Trevor en Michael samen? Wat is de link die hun drie verbindt?

Micheal kent hun beide en wilde weer terug naar de overal wereld en bracht hen 2 toen samen. (dacht ik)

Waar baseer je dit op?

Voornamelijk de voice over van trailer 2 en de GI coverstory.

"That's Trevor, my best friend. That's Franklin, the son I always wanted." Michael introduceert ze dus inderdaad aan elkaar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een bescheiden verwijzing naar SA? In één van de laatste scènes van de trailer van Trevor, waar hij de spectaculaire stunt uithaalt met de goederentrein, zie je 'LS2004' staan op de trein. GTA San Andreas kwam uit in 2004, en speelde zich ook af in Los Santos (LS).

med_gallery_1_156_217121.jpg

Daaronder staat overigens ook nog iets, maar dat valt lastig te lezen.

Volgens mij staat daar LSRGK21081, niet helemaal zeker over die K, want die is een beetje weggevaagd.

Ik speur wat GTA-fora en Reddit af, en kom daar nog wat interessante dingen tegen, zoals een ped die in de trailer van Trevor een foto maakt/belt met zijn mobiel (wat we volgens mij ook al in trailer 1/2 zagen?) en een mogelijke verwijzing naar OG Loc uit SA:

CRgHg23.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

en een mogelijke verwijzing naar OG Loc uit SA:

CRgHg23.jpg

Dat is best leuk! :puh: In GTA IV was al een soortgelijke EE te vinden, er liggen CD's van OG Loc in je safe house in Bohan.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij staat daar LSRGK21081, niet helemaal zeker over die K, want die is een beetje weggevaagd.

Ik speur wat GTA-fora en Reddit af, en kom daar nog wat interessante dingen tegen, zoals een ped die in de trailer van Trevor een foto maakt/belt met zijn mobiel (wat we volgens mij ook al in trailer 1/2 zagen?) en een mogelijke verwijzing naar OG Loc uit SA:

CRgHg23.jpg

Links daarvan staat een xbox? In de kast een computer en onder in de kast de controller die Jimmy vast heft in de scene in zijn kamer; mischien is dit Jimmy zijn kamer?

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Links daarvan staat een xbox? In de kast een computer en onder in de kast de controller die Jimmy vast heft in de scene in zijn kamer; mischien is dit Jimmy zijn kamer?

De kans is wel groot eigenlijk. Aangezien Michael een hekel heeft aan zijn zoon (of toch wilt dat die iets anders doet) lijkt een scenario als dit naar het einde toe een mogelijkheid. Ergens is dit dan weer zo'n Rockstar-grapje zoals de GetaLife Building in GTA IV. Het is ook naar de gamers zelf gericht. Dat zie ik er toch in :3

Link to comment
Delen op andere websites

Links daarvan staat een xbox? In de kast een computer en onder in de kast de controller die Jimmy vast heft in de scene in zijn kamer; mischien is dit Jimmy zijn kamer?

De kans is wel groot eigenlijk. Aangezien Michael een hekel heeft aan zijn zoon (of toch wilt dat die iets anders doet) lijkt een scenario als dit naar het einde toe een mogelijkheid. Ergens is dit dan weer zo'n Rockstar-grapje zoals de GetaLife Building in GTA IV. Het is ook naar de gamers zelf gericht. Dat zie ik er toch in :3

Het is el de lelijkste xbox die ik ooit gezien heb :7

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij staat daar LSRGK21081, niet helemaal zeker over die K, want die is een beetje weggevaagd.

Ik speur wat GTA-fora en Reddit af, en kom daar nog wat interessante dingen tegen, zoals een ped die in de trailer van Trevor een foto maakt/belt met zijn mobiel (wat we volgens mij ook al in trailer 1/2 zagen?) en een mogelijke verwijzing naar OG Loc uit SA:

CRgHg23.jpg

Links daarvan staat een xbox? In de kast een computer en onder in de kast de controller die Jimmy vast heft in de scene in zijn kamer; mischien is dit Jimmy zijn kamer?

lijkt mij wel want als je zo'n tv als micheal in je woonkamer hebt sla je er niet zomaar een stoel doorheen
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij staat daar LSRGK21081, niet helemaal zeker over die K, want die is een beetje weggevaagd.

Ik speur wat GTA-fora en Reddit af, en kom daar nog wat interessante dingen tegen, zoals een ped die in de trailer van Trevor een foto maakt/belt met zijn mobiel (wat we volgens mij ook al in trailer 1/2 zagen?) en een mogelijke verwijzing naar OG Loc uit SA:

<FOTO>

Links daarvan staat een xbox? In de kast een computer en onder in de kast de controller die Jimmy vast heft in de scene in zijn kamer; mischien is dit Jimmy zijn kamer?

lijkt mij wel want als je zo'n tv als micheal in je woonkamer hebt sla je er niet zomaar een stoel doorheen

Waarom niet? Hij heeft geld zat. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...