Jump to content

Dertig minuten sporten


Michael

Recommended Posts

Helaas hebben we niet van zulke geweldige alternatieven. Bij ons kan je in het kanaal zwemmen.. Maar er ligt daar hondenpoep.. :7

Still no good excuse for not working out.

Afvallen is simpel; minder eten en lopen. En dat kan je OVERAL doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik over het algemeen wel te weinig sport. Als gevolg van mijn onregelmatige werk ben ik 7 jaar geleden gestopt met korfbal, wat ik op redelijk niveau deed. Sindsdien ben ik voor het sporten op mezelf aangewezen, aangezien ik zeker geen sportschooltype ben. Ik vind het lekker om hard te lopen, te fietsen of te skeeleren, maar dat eigenlijk alleen als het mooi weer is. Ik merk zeker wel dat mijn conditie de afgelopen jaren minder is geworden. Weliswaar nog altijd ruim voldoende, maar toch minder dan wat ik zou willen.

Zelf vind ik een teamsport nog altijd de beste motivatie om te sporten. Je moet er zijn voor je teamgenoten, en samen probeer je een goede prestatie te leveren. Als je liever zelf gaat hardlopen, is het zeker aan te raden dit via een schema te doen wat je van een trainer hebt gekregen. En kijk ook naar de manier van lopen; ik kreeg tijdens het lopen vaak na een kwartiertje pijn in m'n rug. Toen heb ik een trainer laten kijken naar mijn manier van lopen. Die gaf mij toen wat oefeningen voor mijn rug, en sindsdien gaat het lopen ook prima; ik loop weer als een kievit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk toch dat m'n conditie zienderogen verbetert. :) Ik doe een rondje van om en bij de 3 km hier in het gebuurte, dit 2/3 x per week. Ik loop eerst een stukje om op hetzelfde stuk m'n spieren los te gooien/stretchen en daarna loop ik verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...