Jump to content

[WidM] Nabeschouwing


NandroDavids

Recommended Posts

Proficizt en dank je voor de organisatie. Ik moet zeggen dat ik cabyon de eerste oaar wejen verdacht maar op het einde naar neosyp ben overgeschakeld. Dat kostte me vast de finale.

Ben ik eigenlijk wel het meest trots op, jouw van mij af krijgen, want je zat al sinds week nummero uno op me. :D

Ik wil naar iedereen nogmaals mijn excuses uitbrengen dat ik zo'n dramatisch slechte deelnemer ben geweest. Ik zei het al tegen NandroDavids: de Daniel Boissevain van de forumeditie. Geen idee wat ie aan het doen is en toch zo ver in het spel geraken. Één uitzondering: ik zat wel op de goede Mol. :puh:

He, je hebt het tot de finale geschopt. Dan weet je toch wel een beetje wat je aan het doen bent. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    7

  • Cabyon

    4

  • Thundercover

    3

  • MegaPilot

    3

Tja, het was een mix van jouw molboekje en NeoSyp's gedragingen, die inderdaad wel op Molgedrag wezen. Dan ben ik toch maar voor hem gegaan, al bleef ik tussen jullie twee twijfelen. Had liever een paar weekjes later op jou gezeten als Mol dan vroeg om later te veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de liefhebbers van statistieken nog een paar aardige weetjes:

  • Er zijn in totaal 31 Mol-tests gemaakt, waarbij in 12 gevallen het correcte antwoord werd gegeven op de laatste vraag: Wie is de Mol?
  • De allerslechtste Mol-test van de hele wedstrijd werd in week 3 gemaakt door Thundercover. Hij had slechts 2 goede antwoorden bij die test. Goede tweede is VWO-er met 4 goede antwoorden in week 2.
  • De allerbeste Mol-test van de hele wedstrijd werd in week 6 gemaakt door $NeoSyp$. Hij had maar liefst 17 goede antwoorden bij die test.
  • De bonus-Joker voor het beste Mol-boekje is geen enkele keer beslissend geweest.
  • Het is geen enkele keer voorgekomen dat iemand Jokers achterhield voor een latere week en daardoor werd uitgeschakeld.

Later wellicht nog meer :puh:

Ook in de MAF van deze week staan nog een paar interessante cijfers met betrekking tot deze contest :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat zowat iedereen het zich afvraagt, maar niemand post het. Wanneer doen we dit nog eens over? :$

Gezien de grootte van de contest en het moeilijke van het organiseren (alle opdrachten verzinnen, alles bijhouden, enzovoort): ga er maar gewoon niet vanuit, dan kan het alleen maar meevallen :$

Link to comment
Delen op andere websites

De vorige editie - waarbij ik gelukkig niet mijn zorgvuldig opgebouwde reputatie omzeep hielp :engel: - was zo'n vijf jaar geleden dacht ik. Dit is niet iets wat je elke paar maanden op zet. Het is zeker een vervolg waard, maar er zijn genoeg andere (toekomstige) contests om ons tot die tijd bezig te houden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als buitenstaander van de contest, voel je je toch wat minder betrokken en heb ik het alleen maar in het begin gevolgd. Het lijkt me wel een moeilijke opgave om dit te organiseren, kudo's voor de organisatie! :tu: En om niet te vergeten, gefeliciteerd $NeoSyp$. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ah kom op, 1 van de beste contests op Gtaforum gaat geen volgende editie tegemoet? :(

Dat heb ik niet gezegd. Maar ik de acht de kans wel heel klein, sowieso op vrij korte termijn.

Ah kom op, 1 van de beste contests op Gtaforum gaat geen volgende editie tegemoet? :(

Ik kan niet meer meedoen, en ja dan houdt het op, hè. :(

En waarom zou jij niet meer mogen meedoen?

Dit is niet iets wat je elke paar maanden op zet. Het is zeker een vervolg waard...

Dit inderdaad. Een vervolg zou schitterend zijn, dat vind ik ook, maar zo makkelijk was het niet en zal het een volgende keer ook niet zijn. Daarom: ga er maar gewoon niet vanuit, dan kan het alleen maar meevallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah kom op, 1 van de beste contests op Gtaforum gaat geen volgende editie tegemoet? boos.gif

Ik kan niet meer meedoen, en ja dan houdt het op, hè. boos.gif

En waarom zou jij niet meer mogen meedoen?

Ik ben de Mol geweest in dit spel. Als ik nog een keer zou meedoen zou het natuurlijk uitgesloten zijn dat ik de Mol ben. Alhoewel ik wél de Mol kan proberen te ontmaskeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp trouwens niet waarom je mij ooit zou verdenken, Kloep

De precieze reden wist ik ook niet meer, dus zal even een stukje quoten uit mijn mol-boekje:
Deze week kreeg ik ook de indruk (maar pas bij het maken van de test) dat thebig het ook zou kunnen zijn. Tijdens het spel Moord! heb ik bijgehouden wie wat als tegenbewijs had, en toen had ik het idee dat het tegenbewijs MegaPilot wel eens in het bezit kon zijn van thebig. Toen ik vraag 18 las kwam ik erachter. Er moesten over 8 personen (7 deelnemers en 1 organisatie) kaartjes verdeeld worden. 8 locaties met 8 wapens spreekt voor zich. Maar met 7 deelnemers? Mijn theorie: de Mol was in het bezit van het kaartje met de dader, alleen deze werd uiteraard nooit kenbaar gemaakt. Dit kaartje moet natuurlijk in het bezit zijn van de Mol, vandaar.

Enorm vergezocht, ik weet het. En juist daarom vond ik het wel bij WIDM passen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik wil nog even van deze gelegenheid gebruik maken om mijn zegje te doen... ;)

Allereerst een woordje aan en over NandroDavids. Nandro, heel veel respect. Ik heb zelf veel tijd in deze contest gestoken, maar het verbleekt met de tijd die het jou kostte. Veel van de creativiteit kwam van zijn kant. Bijna alle opdrachten zijn door jou geschreven. Klasse, echt klasse. Zonder jou hadden we het niet gered. Dank!!

Ten tweede Cabyon, onze mol. Altijd bezig met zichzelf indekken en manipuleren. Maar buiten deelnemer en mol, was Caby onze graphicus. Het zag er allemaal leuk en strak uit. Top!

Daarnaast alle deelnemers, bedankt voor jullie tomeloze inzet al deze weken. Neo, gefeliciteerd! Die Hard, jij bent voor mij ook een winnaar. 2 op 40 vragen verschil is maar heeeeel weinig.

Ik hoop dat iedereen ervan genoten heeft. Dat heb ik ook, maar ben stiekem wel blij dat het klaar is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...