Jump to content

Vandaag op tv


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat ga jij vandaag kijken? :)

Ik vermoed dat ik weinig tv ga kijken vandaag ivm het goede weer, maar anders de vrouwenfinale van Roland Garros (1500 op nederland 1), benidorm bastards (2000 op rtl 4) en de jongens tegen de meisjes (2030 op rtl 4). Optioneel The Comedy Factory en jouw vrouw mijn vrouw vips.

Genoeg te zien dus vandaag :D

Link to comment
Delen op andere websites

Weeral een topic exclusief voor de Noorderburen? :t

>>> Door Dutchy3010: Dit wordt beschouwd als spam. Ook in het Lifestyle-forum is meer inhoud gewenst. En nee, niet alleen voor Nederlanders, hooguit slechts voor tv-kijkers.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, vandaag is er eigenlijk maar één programma waar ik voor ga zitten, en dat is de Graham Norton Show, om klokslag tien uur 's avonds bij Comedy Central. Voor de rest kijk ik niet zoveel TV. Of ik moet een vette film zien, vanaf het begin, dat wel. Vanavond is de Matrix: Reloaded er op zag ik, en ik vond de vorige film van die serie erg interessant. Als iedereen in de gelegenheid is bij ons thuis (dat wil zeggen: niemand kijkt tv) ga ik dat kijken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites


Hé, er is geen bal op de TV!

Mwah, ik weet niet. Af en toe is er nog wel eens een leuke film op, maar die shows vind ik allemaal niks. Vind de TV de afgelopen 2 jaar er behoorlijk op achteruitgegaan, als ik eerlijk moet zijn... Maar misschien komt er nog wel een leuke film op, heb nog niet echt gekeken ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk meestal herhalingen op RtlXL. :puh: En als ik tv kijk, zap ik gwn ff wat en als er dan niks op tv is dan ga ik iets anders doen. Zo simpel is het! Al vind ik zaterdagavond altijd leuk om met z'n alle te kijken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk kijk ik geen TV vandaag. Vanavond BBQ'en, daarna me auto wassen voor meeting van morgen + verjaardag. In de middag is er meestal niets leuks te zien. Veel te warm ook om binnen te zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk normaal erg weinig TV, eigenlijk alleen sport. Voetbal, basketbal, tennis enz. Er zijn weinig sporten die ik niets vind en dat komt goed uit aangezien wij Sport1 en EredivisieLive hebben. Nu De Lama's worden herhaalt kijk ik dat, maar ook vooral op UG aangezien ik niet altijd thuis ben om te kunnen kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag wederom een 'sportdag': vanmiddag de kwartfinales bij de UK Open darts (ok, da's een online stream) en de Roland Garros-finale, en vanavond Jong Oranje - Jong Rusland (voetbal) en wellicht dat ik vanavond laat nog even de halve finales en finale van de UK Open terugkijk, evenals Andere Tijden Sport over de tijd van Romario bij PSV.

Link to comment
Delen op andere websites

Net het Zandkasteel gekeken met m'n zusje, en die ene tovenaar die met dat toverzand allemaal toffe dingen maakt. Straks ga ik pizza eten met m'n broertje en meestal staat de TV dan op een kutzender. Meestal belanden we op WipeOut of een irritant gedubde comedyshow op Nickelodeon met de lachband die steeds op de verkeerde momenten afspeelt. Vorig jaar keek ik nog regelmatig naar Efteling TV en Telekids; tegenwoordig kijk ik bijna nooit meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...