Jump to content

Vandaag op tv


Dutchy3010

Recommended Posts

Straks ga ik pizza eten met m'n broertje en meestal staat de TV dan op een kutzender.

Haha! Ik heb lekker een hele bak vol chinees eten in de koeling staan. Ik eet het dan vaak achter m'n computer op ( magnetron maaltijden ) en anders aan tafel met z'n allen.

Ik kijk eigenlijk niet zo veel TV en als ik het kijk is het op mijn PC ( rijmt! :D ). Als ik dan op het sporadische moment mijn televisie aan zet, dan is het of het nieuws kijken of om wat te kijken met het gezin. . Nu moet ik ook zeggen, dat ik veel van de programma's die wel op de TV te zien zijn op de PC bekijk, op bijv. uitzendinggemist. Ook kijk ik wel eens een programma in de trein ofzo.

Nu ik naar Neandro's bericht kijk, zie ik ook iets dat ik wel op de TV kijk; voetbal. Maar ook dat doe ik eigenlijk altijd met z'n allen op de bank. Alleen zit ik bijna nooit TV te kijken. ( de laatste keer dat ik in m'n eentje een televisieprogramma had gekeken was 3 maanden terug )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

*Bump*

Ik ga vanavond de film "Napola" Kijken. Ook beter bekend als "Before the Fall". Gaat over een Duitse elite school waar jonge kinderen worden

getraint tot moord machines. Hij schijnt erg goed te zijn. Ik ben erg benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Vanavond ga ik naar de halve finale van de Champions League kijken, Bayern neemt het op tegen Atlético Madrid.

In de tussentijd ga ik ook Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt opnemen, topprogramma met waar detectivewerk, schijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...