moody Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 dirtring wie wil deze voor mij doen ik wil graag 100% GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Ik wil hem wel voor jou proberen. Maar verwacht geen al te beste tijd. Edit:Het lukt me niet meer. :$ Sorry, iemand anders zal hem moeten doen. Bewerkt: 28 mei 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moody Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 ALS IK VRAGEN MAG WIE DOET HET NU >>> Door GTA-Sheep: Dank je wel Bling klinkt leuker dan caps lock<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Gehaald: Dirtring Beloning: $5000 Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Savegame zit in de bijlage. ps. als je de savegame ziet heeft hij nog steeds dezelfde naam als je laatste missie, er staat dus geen dirtring, maar dat is normaal na deze missie Daarom heb ik ook even de screenshot erbij geplaatst als bewijs. Bewerkt: 28 mei 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2006 De missie "The driver" van de Malibu lukt echt niet. Iemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) Missie: The Driver Status: Gehaald Beloning: $2000 Tijd: 2:03 Bijzonderheden: Hilary wil graag je chauffeur zijn. Geen mods of cheats gebruikt. Hieronder vind je de savegame: Veel plezier met Vice City Bewerkt: 29 mei 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjan gta Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2006 Ik kom niet verder met die helikopter-missie het gaat erom dat je met rc-helikoptertjes bommen plaatst in dat gebouw. Saven kan alleen nog maar bij ocean view GTAVCsf2.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2006 (bewerkt) Aah, je bedoeld Demolition Man, die is inderdaad lastig. Maar ik zal hem voor je halen. EDIT: Mission Passed: Demolition Man Ik heb de missie zonder cheats of mods gehaalt, als beloning heb je $1.000 gekregen. Succes met de volgende missie's. De savegame zit in de bijlage. Bewerkt: 30 mei 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lella Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) Wil iemand voor mij de missie demolition man doen aub? heb het al zoooo vaak geprobeerd maar niks! grrr Bewerkt: 31 mei 2006 door Lella Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lella Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 Wil iemand voor mij de missie demolition man doen aub?heb het al zoooo vaak geprobeerd maar niks! grrr Het is al goed, ik heb de savegame van de reactie voor mij maar gedownload! Bedankt Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lella Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2006 Hey, hier ben ik weer :$ Wie wil voor mij 2 missies spelen? Eentje van aunty poulet; Bombs Away! En een zijmissie bij die telefooncel 'Autocide'. ben er al 3 dagen mee bezig, maar heb het nog niet gehaald Alvast bedankt! GTAVCsf2.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Gehaald: Autocide en Bombs Away Beloning: Autocide: $4000 Bombs Away: $2000 Ik heb geen cheats of mods gebruikt, savegame zit in de bijlage Veel succes met de volgende missies Bewerkt: 4 juni 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lella Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2006 Gehaald: Autocide en Bombs AwayBeloning: Autocide: $4000 Bombs Away: $2000 Ik heb geen cheats of mods gebruikt, savegame zit in de bijlage Veel succes met de volgende missies dankjewel joh!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bavixke Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Aanvraag: Je naam: Bavixke Missie: Dildo Dodo Cheats: Mag, hoeft niet SaveGame: Bijlage GTAVCsf5.b Bewerkt: 11 juni 2006 door Bavixke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Ik probeer, maar beloof niets. Edit: Sorry, de missie lukt me niet. Mijn controle's zitten helemaal door elkaar. :$ Iemand anders zal deze missie moeten doen. Bewerkt: 11 juni 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.