swerink Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 hallo Ik kan 6 hidden packages niet vinden Durft iemand die uitdaging aan te gaan? Ik hoop het swerink GTAVCsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 hallo Ik kan 6 hidden packages niet vinden Durft iemand die uitdaging aan te gaan? Ik hoop het swerink Ik zou je graag willen helpen maar alle 100 locaties afgaan is dat niet wat veel gevraagd? Hier een kaartje met de locaties, jij weet zelf het beste welke je al wel hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swerink Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 hallo Ik kan 6 hidden packages niet vinden Durft iemand die uitdaging aan te gaan? Ik hoop het swerink Ik zou je graag willen helpen maar alle 100 locaties afgaan is dat niet wat veel gevraagd? Hier een kaartje met de locaties, jij weet zelf het beste welke je al wel hebt. maar ik denk dat ik ze allemaal heb gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swerink Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 (bewerkt) hallo kan iemand pcj playground voor mij doen ik hoop het swerink GTAVCsf8.b Bewerkt: 11 mei 2010 door swerink Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hiphoppah Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 hallo kan iemand pcj playground voor mij doen ik hoop het swerink Ik zal hem vanmiddag doen, maar als iemand eerder is is dat ook goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
amokachi Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Kan iemand voor mij de missie Demolition Man voltooien? Man ik heb al zoveel keer geprobeerd maar krijg dat helicopterke niet bestuurd. GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 (bewerkt) Kan iemand voor mij de missie Demolition Man voltooien? Man ik heb al zoveel keer geprobeerd maar krijg dat helicopterke niet bestuurd. Dat ik kan ik straks wel even doen. ---------------------------------- Het is weer gelukt, uiteraard zonder mods of zo. Succes verder. GTAVCsf1.b Bewerkt: 18 mei 2010 door Vansloneker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
amokachi Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Kan iemand voor mij de missie Demolition Man voltooien? Man ik heb al zoveel keer geprobeerd maar krijg dat helicopterke niet bestuurd. Dat ik kan ik straks wel even doen. ---------------------------------- Het is weer gelukt, uiteraard zonder mods of zo. Succes verder. Hey Perfect, dikke merci he !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
YENTELN Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Hallo Kan iemand voor mij de missie dildo dodo doen steur even een berichtje als je die missie klaar hebt bedankt alvast GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000 Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
YENTELN Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2010 Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000 Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Hartelijk dank om mij verder te helpen met mijn missie .Ik had niet verwacht dat ik zo vlug zou geholpen zijn met mijn probleem .Ben nu met U hulp terug veder aan het gamen . Alvast nogmaals bedankt YENTELN :klap: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vicecity1978 Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 dag jongens, ik weet niet waar ik de savegame kan vinden. hoe heet dat bestandje eigenlijk in ben wel in de map van het spel geraakt maar ik kan de savegame niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vicecity1978 Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 dag jongens kan er iemand aub de misie demolition man voor mij doen. ik zit vast ik kan die helicopter echt niet besturen ik heb het echt nodig cheaten enzo hoeft niet denk ik en je mag hem saven waar je wilt er zijn plaatsen genoeg alvast bedankt voor julie hulp. bestand in bijlaageGTAVCsf3.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Missie gehaald: Demolition Man Beloning: $1000,= Overig: Geen cheats of mods gebruikt Volgende missie: Two Bit Hit Savegame: GTAVCsf3.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vicecity1978 Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Missie gehaald: Demolition Man Beloning: $1000,= Overig: Geen cheats of mods gebruikt Volgende missie: Two Bit Hit Savegame: GTAVCsf3.b hartelijk bedankt vriend. dankzij jou kan ik verder echt bedankt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.