marginaaltje Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 (bewerkt) Kan iemand voor mij demolition man doen? Geen codes gebruiken aub Bedankt GTAVCsf1.b Bewerkt: 27 november 2010 door marginaaltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 (bewerkt) Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 Gesaved: Links View Apartment Savegame: Bewerkt: 27 november 2010 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marginaaltje Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
esat1 Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 Kan er iemand de missie bombs away uitspelen aub. Alvast bedankt GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 (bewerkt) Bombs Away! - Mission Passed! Beloning: $2000 Savegame: Bewerkt: 29 november 2010 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
esat1 Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Kan iemand de missies dildo dodo en checkpoint charlie uitspelen aub? Alvast bedankt! GTAVCsf4.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Kan iemand de missies dildo dodo en checkpoint charlie uitspelen aub? Alvast bedankt! Ik zal een poging voor je gaan wagen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
esat1 Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Kan iemand de missies dildo dodo en checkpoint charlie uitspelen aub? Alvast bedankt! Ik zal een poging voor je gaan wagen... Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $ 2.000,- Checkpoint Charlie (Ocean Beach) - Mission Passed! Beloning: $ 100,- Gesaved bij: Ocean View Hotel Bijzonderheden: Er zijn vier verschillende parcours van Checkpoint Charlie. Ik heb nu de eerste, in Ocean Beach, voor je voltooid. Mochten de andere drie ook meteen moeten, laat 't dan maar even weten. Savegame: GTAVCsf4.b Succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
esat1 Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Kan iemand the driver voor mij doen aub? Bedankt GTAVCsf5.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Kan iemand the driver voor mij doen aub? Bedankt Komt eraan... Edit: The Driver - Mission Passed! Beloning: $ 3.000,- Gesaved bij: Malibu Club Savegame:GTAVCsf5.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
esat1 Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Kan iemand de vierde streetrace: capital cruise en rifle range uitspelen aub? Bedankt GTAVCsf6.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Kan iemand de vierde streetrace: capital cruise en rifle range uitspelen aub? Bedankt Ik ga m'n best weer voor je doen... Edit: Mission Passed! - Vice Street Race - Terminal Velocity Beloning: $ 8.000,- Mission Passed! - Rifle Range Beloning: $ 500,- & Fast Reload Gesaved bij: Hyman Condo Savegame:GTAVCsf6.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
esat1 Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2010 Kan iemand de vierde streetrace: capital cruise en rifle range uitspelen aub? Bedankt Ik ga m'n best weer voor je doen... Edit: Mission Passed! - Vice Street Race - Terminal Velocity Beloning: $ 8.000,- Mission Passed! - Rifle Range Beloning: $ 500,- & Fast Reload Gesaved bij: Hyman Condo Savegame:GTAVCsf6.b Bedankt, wederom! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
huseyink Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2010 deze missie wil maar niet lukken naam: demelocton man cheaten:toegestaan savdata: alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.