NandroDavids Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 deze missie wil maar niet lukken naam: demelocton man cheaten:toegestaan savdata: alvast bedankt Mission Passed >> Demolition Man Beloning: $ 1.000,- Gesaved bij: Ocean View Hotel Savegame:GTAVCsf1.b Veel succes verder! Reageren
huseyink Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 ]Mission Passed >> Demolition Man Beloning: $ 1.000,- Gesaved bij: Ocean View Hotel Savegame:GTAVCsf1.b Veel succes verder! bedankt Reageren
Bv202 Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 (bewerkt) Ik wil nog eens Vice City spelen en zit natuurlijk weer vast met Demolition Man, de irritantste missie uit heel de GTA-reeks. Zou iemand deze even willen doen? Bedankt! Aanvraag: Demolition Man Cheats: Absoluut niet SaveGame: GTAVCsf1.b Bewerkt: 3 januari 2011 door Bv202 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Ik wil nog eens Vice City spelen en zit natuurlijk weer vast met Demolition Man, de irritantste missie uit heel de GTA-reeks. Zou iemand deze even willen doen? Bedankt! Aanvraag: Demolition Man Cheats: Absoluut niet SaveGame: GTAVCsf1.b Mission Passed >> Demolition Man Beloning: $ 1.000,- Gesaved bij: Ocean View Hotel Savegame:GTAVCsf1.b Succes verder! Reageren
J.538 Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Ik wil mijn savegame ook uploaden, hoe doe je dat? (waar staat het bestand?) Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Ik wil mijn savegame ook uploaden, hoe doe je dat? (waar staat het bestand?) Je vindt je savegame in de map Mijn Documenten >> GTA Vice City User Files. Daar zie je een aantal bestanden staan met namen als GTAVCsf1, met dan in plaats van een 1 ook de cijfers 2 t/m 8. Deze cijfers komen overeen met de volgorde van je savegames ingame. Heb je daar op het bovenste slot je savegame staan, moet je nummer 1 hebben. Heb je de onderste, is 't nummer 8 Reageren
J.538 Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Ok. Kan iemand dan voor mij demolition man en dildo dodo halen? geen cheats en als de telefoon gaat liever niet opnemen. Dank je wel GTAVCsf7.b Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Ok. Kan iemand dan voor mij demolition man en dildo dodo halen? geen cheats en als de telefoon gaat liever niet opnemen. Dank je wel Mission Passed >> Dildo Dodo Beloning: $ 2.000,- Mission Passed >> Demolition Man Beloning: $ 1.000,- Gesaved bij: Ocean View Hotel Savegame: GTAVCsf7.b Succes verder! Reageren
J.538 Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Ok. Kan iemand dan voor mij demolition man en dildo dodo halen? geen cheats en als de telefoon gaat liever niet opnemen. Dank je wel Mission Passed >> Dildo Dodo Beloning: $ 2.000,- Mission Passed >> Demolition Man Beloning: $ 1.000,- Gesaved bij: Ocean View Hotel Savegame: GTAVCsf7.b Succes verder! OK heel erg bedankt Reageren
J.538 Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 (bewerkt) Ik heb weer een paar misssies die ik niet kan halen, deze keer zijn het zijmissies. Kan iemand voor mij pizzaboy, paramedic, fire fighter, pcj playground, RC baron race en Hotring halen? Geen cheats aub. Heel erg bedankt GTAVCsf7.b Bewerkt: 13 februari 2011 door Janno538 Reageren
J.538 Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 wil niemand? als je het wil doen hoef je ook niet alles in een keer te doen. je hoeft niet eens alles te doen, ik weet dat het veel is Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Hé leuk, een kwartet-post. Je moet niet vergeten dat er maar een paar mensen zijn die actief savegames doen. Ik ben zelf bezig met VC, en een paar die jij opnoemt moet ik zelf ook nog, dus ik ga ze niet voor je doen. Pizzaboy kan je trouwens heel goed vanaf deze pizzeria doen. Die ligt centraal gelegen, en met behulp van de map kan je dan zien welke route je het beste kan rijden. Paramedic en Firefighter kan je heel goed in Downtown doen, daar zijn de straten lang en recht, met weinig zijstraten. Reageren
J.538 Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Hé leuk, een kwartet-post. Je moet niet vergeten dat er maar een paar mensen zijn die actief savegames doen. Ik ben zelf bezig met VC, en een paar die jij opnoemt moet ik zelf ook nog, dus ik ga ze niet voor je doen. Pizzaboy kan je trouwens heel goed vanaf deze pizzeria doen. Die ligt centraal gelegen, en met behulp van de map kan je dan zien welke route je het beste kan rijden. Paramedic en Firefighter kan je heel goed in Downtown doen, daar zijn de straten lang en recht, met weinig zijstraten. Ik heb het allemaal geprobeerd maar het lukt gewoon niet. Kun je trouwens wel de missies doen die jij zelf al hebt gehaald? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.