Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Kan iemand mij een savegame posten waarbij hij de 1ste missie van Umberto Robina (Stunt Boat Challenge) al heeft gedaan? Ik kom namelijk niet verder bij die missie en het lukt me niet om een eigen savegame hier te posten ;)

Groetjes,

rubinho

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die savegame niet precies. Waarom lukt het niet om je savegame te plaatsen. Je hebt de map: C:\Mijn documenten\GTA Vice City User Files nodig de file heet GTAVCsf1.b (de 1 kan oplopen tot 8 )

Misdschien kan je hier hem niet plaatsen omdat je bijlagen vol is. Ga dan naar de instellingen van jouw account en ga naar Bijlage beheren. Dan kun je een aantal bijlage verwijderen.

Je kunt ook je savegame hosten bij Rapidshare.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een savegame van het forum afkomstig uit het Officieel forum-savegame topic. Deze savegame was opgeslagen door JGuntherS. JGuntherS bewaarde savegames voor het Officieel forum-savegame topic. Daar is deze savegame afkomstig. De missie Stunt Boat Challenge is gedaan door Svenie.

Hieronder vind je de savegame:

Veel succes met spelen van Vice City :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan de savegames nergens vinden op m'n pc;)

Ik weet niet goed wat je bedoeld :?

Bedoel je dat je niet weet waar je savegames staan die je gedownload hebt?

Als je dit bedoeld, dan is dit het antwoord: Als het goed is kies je er zelf voor in welke map je ze plaatst, weet je niet meer welke dat was? Dan kun je proberen nog een keer de savegame te downloaden en kijken welke map hij selecteerd, in die map staat hij dus ;)

Of bedoel je dat je niet weet waar je de gedownloade savegames neer moet zetten?

Als je dit bedoeld, dan is dit het antwoord: Plaats ze in je San Andreas Userfiles map, deze zit meestal in: Mijn documenten/GTA San Andreas User Files ;)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Stunt Boat Challenge

Beloning: $1000

Bijzonderheden: Auntie Poulet heeft gebeld en je kunt nu ook missies voor haar doen. Geen mods of cheats gebruikt.

Hieronder vind je de savegame:

Veel plezier met Vice City :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe hem wel even voor je ;)

EDIT:

Mission Passed: Bombs Away!

Ik heb geen cheats of mods gebruikt, als beloning heb je $2.000,- gekregen.

Veel succes met je volgende missie's.

De savegame zit bij de bijlage ;)

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe de save-game graag voor je, als je wel even een save-game plaatst. Deze kunnen bijvoorbeeld de naam: GTAVCsf1.b, waarbij 1 het slot nummer bepaalt. Dit kan oplopen van 1 t/m 8. Je kan de vice city save-game bestanden hier vinden:

C:\Documents and Settings\Freek\Mijn documenten\GTA Vice City User Files

---

Je kan je save-game bestanden hier plaatsen door ze toe te voegen bij het kopje: Bijlage ernaast staat Bladeren, daar druk je op en zo doende krijg je een lijst met een blader functie door je computer. Dan zoek je de save-game op in de bovengenoemde map. En druk je als het klaar is op: 'Deze bijlage toevoegen'.

Als het goed is kan je dan je save-game plaatsen.

Veel succes, en ik wacht op je om de missie te doen :cya:.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...