Torritor Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2011 Bedankt voor je hulp! Nu kan ik eindelijk weer verdergaan met de verhaallijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SG6B Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2011 (bewerkt) Hi, Ik vraag me af of iemand "Dildo Dodo" zou willen doen. Het is de eerste missie die me echt niet lukt, zelfs na enkele keren proberen. (Ik heb alle missies gedaan behalve de laatste drie van de Film Studios.) Gelieve geen cheats te gebruiken en alvast bedankt. GTAVCsf1.b Bewerkt: 28 augustus 2011 door SG6B Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2011 (bewerkt) Mission Passed! +$2000,- Geen cheats en/of mods gebruikt. Niet wasted en/of busted geworden. Geen geld uitgegeven. GTAVCsf1.b Bewerkt: 28 augustus 2011 door GYZIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SG6B Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2011 Mission Passed! +$2000,- Geen cheats en/of mods gebruikt. Niet wasted en/of busted geworden. Geen geld uitgegeven. Bedankt! Even de laatste twee missies doen ^^. Weet iemand btw hoe je zorgt dat je spel niet glitcht na Distribution? Durf het niet te doen, geen zin om weer opnieuw te moeten beginnen :/ (Antwoord misschien via pm om het OT te houden.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolgro Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2012 Kan iemand de missie: Demelition man van Avery Carrington voor mij doen. Het wil me nog steeds niet echt lukken Geen cheats gebruiken, en niet doodgaan Saven wat het makkelijkste is voor de persoon die hem haaltGTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2012 (bewerkt) Mission Passed! +$1000,- Geen cheats en/of mods gebruikt. Niet wasted en/of busted geweest. Geen geld uitgegeven. Video: http://www.youtube.com/watch?v=OuBqEDoI8dQ Ik hoop dat de video je helpt bij het ooit zelf halen van de missie. GTAVCsf1.b Bewerkt: 25 februari 2012 door GYZIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolgro Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2012 Hartstikke bedankt GYZIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolgro Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2012 (bewerkt) Veel oefenen straks op de helikopter en dan komt het (hopelijk wel goed) ben ondertussen al aangekomen bij deze missie: Bomb's away die me ook niet echt wil lukken, als je hierna dirty lickin's ook nog zou willen doen, graag :$ GTAVCsf1.b Bewerkt: 25 februari 2012 door coolgro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2012 (bewerkt) Bombs Away! (GTAVCsf1.b) Mission Passed! +$2000,- Dirty Lickin's (GTAVCsf2.b) Mission Passed! +$5000,- Geen cheats en/of mods gebruikt. Niet wasted en/of busted geweest. Geen geld uitgegeven. Video: http://www.youtube.com/watch?v=VjJ78mZcVac Ik hoop dat de video je helpt bij het ooit zelf halen van de missie. GTAVCsf1.b GTAVCsf2.b Bewerkt: 25 februari 2012 door GYZIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolgro Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2012 Video: http://www.youtube.com/watch?v=VjJ78mZcVac Ik hoop dat de video je helpt bij het ooit zelf halen van de missie. Hartstikke bedankt Gyzie, ik ben ondertussen alweer bij het vlieggedeelt van de filmstudio aangekomen Dus zou iemand Dildo Dodo en Martha's Mug Shot voor me willen doen? GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2012 (bewerkt) Dildo Dodo (GTAVCsf1.b) Mission Passed! +$2000,- Martha's Mug Shot (GTAVCsf2.b) Mission Passed! +$4000,- Geen cheats en/of mods gebruikt. Niet wasted en/of busted geweest. Geen geld uitgegeven. Video: http://www.youtube.com/watch?v=DpiOHndR6Tc Ik hoop dat de video je helpt bij het ooit zelf halen van de missie. GTAVCsf1.b GTAVCsf2.b Bewerkt: 26 februari 2012 door GYZIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolgro Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2012 Video: (Uploading) - Ik hoop dat de video je helpt bij het ooit zelf halen van de missie. 'En weer hartelijk bedankt! Nu maar wachten tot ik weer genoeg geld heb voor andere bedrijven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2012 (bewerkt) Kan iemand de missie van A doen? Ik kan hem maar niet halen. (het is die ene met die RC heli) GTAVCsf1.b Bewerkt: 7 juni 2012 door BiglifeRPG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2012 (bewerkt) Mission Passed! +$1000,- Geen cheats en/of mods gebruikt. Niet wasted en/of busted geweest. Geen geld uitgegeven. Video: http://www.youtube.com/watch?v=mNrko1QFoco Ik hoop dat de video je helpt bij het ooit zelf halen van de missie. GTAVCsf1.b Bewerkt: 9 juni 2012 door GYZIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SG6B Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2012 (bewerkt) Hey, ik heb wat hulp nodig om het spel nog eens te kunnen doorlopen. Ondertussen zit ik op een laptop waar de besturing van voertuigen wat tegenvalt, nog meer dan op een gewone PC. Ik heb hulp nodig bij Demolition Man, Checkpoint Charlie en Dildo Dodo. Je kan zelf kiezen hoeveel en welke missie je wil doen, maar ze zijn alledrie welkom! Thanks. GTAVCsf1.b Bewerkt: 20 augustus 2012 door SG6B Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.