NFSGTA Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 (bewerkt) Zou iemand Demolition Man kunnen doen? Het lukt mij voor geen ene meter, helaas. Cheats zijn toegestaan, wasted/busted liever niet (maakt ook niet heel veel uit hoor...). Ohja. Wat betreft de cheats, verander mijn uiterlijk liever niet ;-) GTAVCsf1.b Bewerkt: 21 augustus 2012 door NFSGTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2012 Voor SG6B: Missie gehaald: Demolition Man Beloning: $1000,= Overig: Geen cheats of mods gebruikt Volgende missie: Two Bit Hit Missie gehaald: Dildo Dodo Beloning: $2000,= Overig: Geen cheats of mods gebruikt Volgende missie: Martha's Mug Shot Missie gehaald: Checkpoint Charlie Beloning: $5000,= & Asset van $2000,= Overig: Geen cheats of mods gebruikt Savegame: GTAVCsf1.b Voor NFSGTA: Missie gehaald: Demolition Man Beloning: $1000,= Overig: Geen cheats of mods gebruikt Volgende missie: Two Bit Hit Savegame: GTAVCsf1.b Het verwondert mij dat niemand jullie reeds geholpen heeft. Desondanks hoop ik dat jullie er nog iets aan hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SG6B Geplaatst: 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2012 Bedankt, en ik kijk samen met je uit naar 11 september, de première van seizoen 5 van Sons of Anarchy ^^. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pro-raver Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2012 Zou iemand voor mij ook de missie Demolition Man kunnen spelen ? Ben na 4jaar weer eens Vice City gaan doen maar kom maar er maar niet door... alvast hartelijk dank ! Gelieve geen cheats gebruiken, tot nu toe alles gewoon gespeeld zonder codes of trainers te gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2012 Zou iemand voor mij ook de missie Demolition Man kunnen spelen ? Ben na 4jaar weer eens Vice City gaan doen maar kom maar er maar niet door... alvast hartelijk dank ! Gelieve geen cheats gebruiken, tot nu toe alles gewoon gespeeld zonder codes of trainers te gebruiken Moet je je savegame wel even posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pro-raver Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2012 Hm ik had hem als attachement toegevoegd net. Hier nogmaals. GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2012 Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 Spel weer opgeslagen in de mainson. Uiteraard geen cheats gebruikt. Succes verder! GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko.bellic Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2013 Hallo Leden, Na een paar keer de missie Boms Away te hebben geprobeerd lukt het me gewoon echt niet. Hierbij vraag ik of iemand deze voor me wil doen. Het liefst zonder cheats. GTAVCsf1.b Alvast bedankt, Ps Ik weet niet of dit onderwerp hier goed staat. Verbeter me indien nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2013 Bombs Away! - Mission Passed! Beloning: - $2.000,= Savegame: GTAVCsf1.b Je onderwerp staat hier trouwens inderdaad niet op zijn plaats, maar ik ben er zeker van dat iemand met de juiste machtigingen hem wel even voor je verplaatst. >>> Door NandroDavids: That would be me <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko.bellic Geplaatst: 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2013 Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBro Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2013 Kan iemand me even verder helpen, alvast bedankt. Demolition man Geen cheats GTAVCsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2013 Ik wil hem wel even proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBro Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2013 Thanks Bassieboy35! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2013 Als ik de savegame open dan start de game overnieuw. Welke patch gebruik jij? Denk dat het daar aan kan liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBro Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2013 Ik ben een technisch leek. Wat is een patch... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.