Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Wegens tijdgebrek lukt het me niet om PCJ Playground, Cone Crazy en de Chopper Checkpoints voor je te doen, maar er is vast wel iemand die de overige missies voor je kan doen.

Dan zal ik proberen de rest te voltooien.

Gehaald: PCJ Playground

+ $1.000

Gehaald: Cone Crazy

+ $200

Gehaald: CC:Ocean Beach

+ $100

Gehaald: CC: Vice Point

+ $100

Gehaald: CC: Little Haiti

+ $100

Veel plezier ermee.

Ik denk dat de Chopper Checkpoint in Downtown pas verschijnt na het voltooien van G-Spotlight, dus die heb ik niet kunnen doen.

Heel Erg bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand demolition man voor me doen???

( als het goed is is dit de goede file )

Bij voorbaat dank :)

Demolition Man - Passed!

Ik heb de missie: 'Demolition Man' behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie moet je voor Avery Carrington een gebouw kapot maken. In GTA Vice City Stories was er op deze plek nog niks te vinden en daar was hij het volgens mij niet mee eens en vandaar de wraak actie twee jaar later. Nou even terug naar de missie. Je moet het gebouw opblazen met een RC voertuig uit de FUN wagen, het verstandigste is om eerst alle bouwvakkers af te schieten, anders kan het mis gaan. Heb je de missie al eens vaker gedaan dan kan je gewoon direct aan de slag gaan. Ook moet je de controle weten van het RC voertuig. Opzich niet moeilijk, maar je moet het even door hebben. Onderweg heb ik ook nog enkele screens weten te maken, veel plezier in de verdere gebeurtenissen. ;)

gtavc2006121216164734us8.th.jpg gtavc2006121216171841fv6.th.jpg gtavc2006121216242185xo4.th.jpg gtavc2006121216245138cw6.th.jpg

Afbeeldingen niet in jouw savegame gemaakt.

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

OH, ik zal eens kijken sorry ( en het klopt niet dat het voor het laatst opgeslagen is in 2003... :S)

Het was dus de verkeerde, die ene waarbij demolition man is gehaald had ik van internet gedownload, maar bij die file is treacherous swine enzo nog niet gehaald en de file die bij deze post geleverd is is treacherous swine wel al gehaald, excuses voor de verwarring ( dus nogmaals de vraag of iemand demolition man wil halen voor me)

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begreep niet goed of die nu nog gedaan moest worden dus ik heb hem maar gedaan.

Mission Demolition Man Passed! Beloning: +1000$

Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt.

Ik heb gesaved in het Ocean View Hotel.

PS: het is nu wel VCsf2, want bij mij stond bij VCsf1 al iets (ik heb het dus veranderd)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wordt er echt moe van, iedere keer weer opnieuw proberen en ik haal ze echt niet. :N

Dus zou iemand ze voor me willen doen?? de missie's van de politie, ambulance en de pizza boy missie's??

ik zou je heel erg dankbaar zijn.

S.V.P geen cheats, codes. mods of anderen dingen gebruiken die niet nodig zijn

en graag de eventuelen telefoontjes ook melden

Alvast Bedankt!

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Vilgante

Beloning: Veel geld en je Armor is met 50% toegenomen.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Ik heb bij deze missie gebruik gemaakt van de FBI Cheetah en ik moest af en toe naar de Pay 'N Spray. Ik heb ook veel kogels verbruikt.

Missie: Pizzaboy

Beloning: $5000, geld voor het bezorgen van elke pizza en je Health is toegenomen met 50%.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen.

Missie: Paramedic

Beloning: $15000, geld voor elk gehaalde level en je kunt vanaf nu rennen zonder moe te worden.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. De Savegame is opgeslagen in Vercetti Estate.

Savegame:

Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Hee hier ben ik weer :cab:

Is het mogelijk als iemand supply and demand haalt?

En het liefst ook nog even die rot missie vlakbij de millitaire basis ( ook iets met een boot) te vinden via die icoon met die kroon achtig dingetje... :D

( en als je zin hebt mag die pizzaboy die politie missie en die brandweer misie enzo ook nog wel gedaan worden :D

GTAVCsf5.b

Bewerkt: door diamania
Link to comment
Delen op andere websites

Laat die extra missies dan maar voor een andere keer...

doe maar eerst die bootzooi :bier:

Ok, bij deze:

Gehaald: Supply & Demand

+ $10.000

Gehaald: Stunt Boat Challenge

+ $1.000

Veel plezier met de volgende missies.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Heey ik moet nog 1 unique stunt bonus doen, maar ik weet niet welke het is?

Kan iemand mij zeggen welke het is?

En ook moet ik nog 8 hidden packages zoeken, maar die vind ik ook niet.

Kan iemand mij zeggen welke die zijn?

hieronder: liever niet direct doen, ik doe ze liever zelf. Gewoon zeggen waar ze zijn of het nummer zeggen op wikigta.

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier een kaartje met de 8 hidden packages die je nog moet doen. Hiervoor heb ik een speciaal progamma. Ik dacht in eerste instantie dat die ene unique stunt bonus er ook op stond, maar die helaas niet:

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Vilgante

Beloning: Veel geld en je Armor is met 50% toegenomen.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Ik heb bij deze missie gebruik gemaakt van de FBI Cheetah en ik moest af en toe naar de Pay 'N Spray. Ik heb ook veel kogels verbruikt.

Missie: Pizzaboy

Beloning: $5000, geld voor het bezorgen van elke pizza en je Health is toegenomen met 50%.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen.

Missie: Paramedic

Beloning: $15000, geld voor elk gehaalde level en je kunt vanaf nu rennen zonder moe te worden.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. De Savegame is opgeslagen in Vercetti Estate.

Savegame:

Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. :cya:

heel erg bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier een kaartje met de 8 hidden packages die je nog moet doen. Hiervoor heb ik een speciaal progamma. Ik dacht in eerste instantie dat die ene unique stunt bonus er ook op stond, maar die helaas niet:

Heey,

Bedankt voor de Hidden packages, ik heb ze nu allemaal.

Maar ik heb het spel nu voor 99% uitgespeeld, ik moet nog die ene unique stunt bonus doen (en de hotring)

dus de vraag is nog altijd, wil iemand die unique stunt bonus voor mij zoeken? Het bestandje vind je boven, bij mijn vorige post.

Link to comment
Delen op andere websites

Wil iemand die unique stunt bonus voor mij zoeken? Het bestandje vind je boven, bij mijn vorige post.

Door gebruik te maken van de tool Uniquecall, gemaakt door Demarest werd mij getoond dat je jump 18 nog moet. Je moet hier over het water springen en recht naar het gebouw toe gaan. Door de aanrij route kan het zijn dat je vaak iets te veel naar links springt. Dat is bij mij altijd het probleem.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...