Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Doe ik zo voor je!

Edit: Het duurde wat langer omdat ik mijn Vice City CD niet kon vinden, ik heb hem inmiddels even geleend bij een vriend maar de missie die je bedoeld (Demo. Man) is nog niet beschikbaar, je moet eerst de missie Four Iron halen, zal ik die ook maar voor je doen of wil je hem zelf doen?

Edit2: Ik heb ze allebei maar gewoon even voor je gedaan.. Als je Four Iron liever zelf had gedaan moet je die eerst maar doen en dan een nieuwe aanvraag posten maar hier in ieder geval je savegame met Four Iron en Demo. Man gehaald:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag misschien te veel, maar kan iemand Bombs Away & die missie dat je lance moet redden doen?

Cheaten mag NIET

Wil ik wel doen

Dit zal niet de juiste savegame zijn. Beide missies die je aanvraagt zijn niet beschikbaar. De missies The Fastest Boat en Stunt Boat Challenge zijn beschikbaar.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand de 3 missies die openstaan voor me doen (de Telefoon missie, de missie bij Diaz dat je die boten te snel af moet zijn (onmogelijkheid xP) en die met dat op afstands bestuurbare helicoptertje) Je mag wel gwoon armor/health/weapons/wagens cheats gebruiken maar geen cheats die de 100% "beschadigen" :)

Bvd. Awi

PS uhh ik kan de savegamefile niet vinden waar staat die? :$ :$ :$ :$

EDIT: Bijna vergeten te bedanken voor de hulp bij savegamefile vinden ^^ danke

GTAVCsf2.b

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

Wil ik wel voor je doen.

Dank je wel hanneswasco :duh:

De savegames staan in een map genaamd GTA Vice City User Files onder Mijn Documenten.

Ze hebben de naam GTAVCsf1.b Het cijfer is afhankelijk van de slot waarin je gesaved hebt en kan 1 tot en met 8 zijn.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand de 3 missies die openstaan voor me doen (de Telefoon missie, de missie bij Diaz dat je die boten te snel af moet zijn (onmogelijkheid xP) en die met dat op afstands bestuurbare helicoptertje) Je mag wel gwoon armor/health/weapons/wagens cheats gebruiken maar geen cheats die de 100% "beschadigen" :)

Bvd. Awi

PS uhh ik kan de savegamefile niet vinden waar staat die? :$ :$ :$ :$

Ikzelf heb geen tijd om ze te doen, omdat ik zo eten moet. Gelukkig kan ik je wel uitleggen waar de savefile staat, deze vind je in Mijn Documenten --> GTA Vice City User Files. De savefile heeft als naam GTAVCsf1 (cijfer kan anders zijn).

De savegame kan je hier neerzetten door hem te uploaden bij 'Bijlagen' dit staat onder het blokje waar je kunt typen, je drukt dan op Bladeren en zoekt de savegame op. Daarna klik je op 'Deze bijlage toevoegen'

Veel succes :)

EDIT: Het is je al gelukt zie ik :)

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin er aan.

Ik ben klaar.

Supply and Demand - Mission Passed!

Beloning: $10 000

Autocide - Mission Passed!

Beloning: $4000

Demolution man - Mission Passed!

Beloning: $1000

Je hebt een telefoontje gekregen van Lance, dat hij je niet zo goed meer vertrouwd ofzo.

En je hebt een telefoontje gekregen van Kent Paul, voor een nieuwe missie: Death Row

Sorry, maar ik dacht dat HerrieM de savegame nog niet had, toen hij dat poste?

EDIT: ow sorry, savegame vergeten :bonk:

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

uhh ik vind het goed maar is HerrieM niet al bezig? anders doet 1 iemand het voor niks :$

Waar heb je de savegame gezet? ik zie hem nergens:D en bedankt!!

>>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd...gebruik in het vervolg de Edit-knop<<<

Edit: Sorry ^^

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...