HerrieM Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Gehaald: Demolition Man + $1.000 Vergeten om een foto te maken, maar als je de ontploffing wilt zin kun je het best op google video kijken. Veel plezier ermee. Bewerkt: 13 februari 2007 door HerrieM Reageren
mario-leader Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Kan Iemand Dildo Dodo Voor me doen SaveGame: http://rapidshare.com/files/16327568/GTAVCsf1.b.html Reageren
HerrieM Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Gehaald: Dildo Dodo + $2.000 Veel plezier ermee. Bewerkt: 13 februari 2007 door HerrieM Reageren
mario-leader Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Gehaald: Dildo Dodo+ $2.000 Veel plezier ermee. Heel erg bedankt Reageren
AwiVC Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) Kan iemand misschien de missie van Vercetti voor me halen? je moet ruiten ingooien in een mall:) graag weer saven in Vercetti Estate en alleen armor/health cheats Bvd Awi EDIT: Bedankt!! kan ik het nummertje van de savegame gewoon veranderen? GTAVCsf2.b Bewerkt: 14 februari 2007 door AwiVC Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Mission Passed! >> Shakedown Beloning: $ 2.000,- én je kunt vanaf nu alle bedrijven in Vice City kopen Gesaved bij: Vercetti Estate Cheats gebruikt Geen enkele Bijzonderheden: Avery Carrington heeft gebeld en hij gaf je de tip om je ogen goed open te houden zodat je de juiste bedrijven koopt om de macht in de stad over te nemen. Daarna belde Mr. Black met de mededeling dat je naar het vliegveld moet komen voor een nieuwe opdracht. Savegame: GTAVCsf2.b Veel succes en plezier met het verder spelen van Vice City! Reageren
AwiVC Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Ik denk dat dit niet de goede savegame is hij is namelijk veeeeeeel verder ^^ >>> Door NandroDavids: Je hebt helemaal gelijk...dom van me :$ Ik pas het direct voor je aan<<< Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 MISSIES: Supplie and Demand en Death Row CHEATS: Alleen Healt/Armor SAVEN: Mag je zelf uitmaken MODS: Nee SAVEGAME: En HerrieM, als jij hem doet, dit is de goeie savegame. Reageren
HerrieM Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Gehaald: Supply & Demand + $10.000 Gehaald: Death Row Veel plezier met de volgende missies. Bewerkt: 15 februari 2007 door HerrieM Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Kan iemand Sir, yes Sir, Death Row en Autocide doen? Graag geen cheats en/of mods, en vermelden als er een telefoontje is geweest (behalve die van Kent Paul voor de missie Death Row). Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Missie: Sir, Yes Sir Beloning: $2000 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je te halen. Missie: Autocide Beloning: $4000 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je te halen. De Ingram Mac 10 heb ik vervangen voor de Uzi. Ik had de Uzi hard nodig in de volgende missie. Missie: Death Row Beloning: Geen Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je te halen. Hierdoor kun je aan de slag om de missie Rub Out te doen. Colonel Cortez belde. Hij wil dat je hem gaat helpen. Je kunt de missie All Hands On Deck voor hem doen. Savegame: Veel succes en plezier met het spelen van Vice City. Bewerkt: 15 februari 2007 door Colonel Cortez Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Bedankt Colonel Cortez. Reageren
AwiVC Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) Kan iemand de ijsjes missie voor me halen (50 ijsjes verkopen) en als het kan ook lvl 12 brandweer Bvd! Awi Edit: THNX THNX THNX! GTAVCsf3.b Bewerkt: 16 februari 2007 door AwiVC Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) Missie: Distribution Beloning: $8 per verkochte ijsje + Asset van $3000 Bijzonderheden: Ik heb geen cheats of mods gebruikt om deze missie te halen. Missie: Firefighter Beloning: Veel geld en Tommy is vanaf nu fireproof. Bijzonderheden: Ik heb geen cheats of mods gebruikt om deze missie te halen. De Savegame is opgeslagen bij SunShine Garage. Savegame: Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. Bewerkt: 16 februari 2007 door Colonel Cortez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.