Colonel Cortez Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Missie: Guardian Angels Status: Gehaald Beloning: $1000 Extra's: 1 Wapen is vervangen voor een ander wapen. Ricardo Diaz had gebeld en je kan nu missies voor hem doen. Hieronder vind je de link naar de savegame Savegame Veel succes verder met het spelen van Vice City Bewerkt: 13 april 2006 door Colonel Cortez Reageren
Ar Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Zou er iemand voor mij de missie van de filmstudio willen doen met dat vliegtuigje, dat je een aantal checkpoints moet behalen? Alvast bedankt. Bewerkt: 17 april 2006 door ViceCity Reageren
JoV Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Zou er iemand voor mij de missie van de filmstudio willen doen met dat vliegtuigje, dat je een aantal checkpoints moet behalen? Alvast bedankt. Doe ik voor jou Ik heb Dildo Dodo gedaan. Beloning: $2000,= Cheats: nee Ik heb hem in de Vercetti Estate gesaved. Bewerkt: 18 april 2006 door JoV Reageren
JoV Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Hoi, Wil iemand voor mij de Ziekenhuismissie doen? De ziekenauto zit in 1 van de garages van de Hyman Condo . Ik ben er niet zo goed in. En als je zin heb mag je ook wel de missie Demolition Man van Avery Carrington doen. Hieronder is de link: http://rapidshare.de/files/18589811/GTAVCsf4.b.html Geen cheats en/of mods gebruiken. Alvast bedankt, JoV Bewerkt: 21 april 2006 door JoV Reageren
HerrieM Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Hoi,Wil iemand voor mij de Ziekenhuismissie doen? De ziekenauto zit in 1 van de garages van de Hyman Condo . Ik ben er niet zo goed in. En als je zin heb mag je ook wel de missie Demolition Man van Avery Carrington doen. Edit. Mission Passed: Demolition Man Reward: $1000 Mission Passed: Paramedic Mission Reward: $1500 + $7200 + Rennen zonder moe te worden (en daar is het eigenlijk om te doen ) Hier is de savegame Vote4sheep Bewerkt: 21 april 2006 door HerrieM Reageren
JoV Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Bedankt HerrieM Bewerkt: 22 april 2006 door JoV Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 JIPPIE! Ik heb Vice City nu. Maar: De missie demolition man heb ik al 5 keer geprobeerd, maar steeds gaat mijn heli kapot. Gelieve geen cheats gebruiken (zelf doe ik dat wel). Mijn savegame zit in de bijlage. Saven graag in Ocean View hotel. Alvast bedankt, Flitskikker Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Voor Flitskikker Gehaald: Demolition Man Beloning: $1000 Link: De savegame Hij is uiteraard gesaved in Ocean View Hotel. Geen cheats/mods gebruikt. Veel plezier met de volgende missies van Vice City. Bewerkt: 6 mei 2006 door HerrieM Reageren
cala Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Wil er iemand voor mij de missie The driver halen?? Ik heb al eerder savegames proberen te downloaden maar dat is niet gelukt Wil iemand hem op deze site plaatsen?? of naar mijn mail sturen? Alvast bedankt!! Hier is mijn savegame: http://rapidshare.de/files/19869336/GTAVCsf2.b.html Bewerkt: 7 mei 2006 door cala Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Wil er iemand voor mij de missie The driver halen??Ik heb al eerder savegames proberen te downloaden maar dat is niet gelukt Wil iemand hem op deze site plaatsen?? of naar mijn mail sturen? Alvast bedankt!! gioisback (at) hotmail DOT com Hey cala welkom op dit forum. We mogen op dit forum niet elkaars mail uitwisselen, zulke dingen kunnen via PM. En dan heb ik hier een savegame voor je, die heb ik overigens gedaan moet je even naar beneden scrollen dan kom je hem vanzelf tegen. Als je de saveame hebt gedownload zet je hem in je GTA vice City User files, die vind je in de map Mijn Documenten. Veel plezier en succes verder! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Wil er iemand voor mij de missie The driver halen??Ik heb al eerder savegames proberen te downloaden maar dat is niet gelukt Wil iemand hem op deze site plaatsen?? of naar mijn mail sturen? Alvast bedankt!! ***link emailadres**** Zo werkt het hier niet precies.. Je moet je eigen savegame plaatsen, en erbij zeggen welke missie (the driver dus) gedaan moet worden. Dan kan iemand met jouw savegame de missie halen.. Ook is het niet toegestaan je emailadres te posten, dat is nou eenmaal een regel. Bovendien kunnen savegames gewoon over het forum uitgewisseld worden.. Dus als ik jou was zou ik even het emailadres verwijderen, en je savegame plaatsen, die kan je gewoon uploaden via rapidshare, of als bijlage in je post toevoegen. Dan kan iemand anders de missie voor je halen, en vervolgens de savegame weer terugplaatsen.. Lees anders de eerste post van dit topic nog even door, daar staan de regels omtrend dit topic ook nog eens duidelijk uitgelegd. edit: matthijs was me voor. Bewerkt: 7 mei 2006 door RonaldVC Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) ik doe hem wel even voor je. edit: ik heb hem voor je gehaald. ik heb geen cheats gebruikt maar volgens mij stond die ene cheat aan dat alle mensen elkaar aanvallen. hier is de savegame : klik hier graag gedaan Bewerkt: 9 mei 2006 door ZUMZUM Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ook ik loop weer eens tegen die vervelende Demolition Man aan. Ik kom iedere keer een minuut of zo te kort. Wil iemand die misschien even voor me proberen? Mijn dank is alvast groot Edit: dank je wel HerrieM, u is geweldig Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Ik zal hem voor je doen GTA Sheep. GTA-Sheep: Gehaald: Demolition Man Bewerkt: 22 mei 2006 door HerrieM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.