Mr.Umberto Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Bedankt Maki115 Bewerkt: 27 juli 2007 door Mr.Umberto Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Wie wil de paramedic en taxi nog doen? als -Matthijs- met de andere twee klaar is en de andere savegame hier neerzet. Bewerkt: 28 juli 2007 door Mr.Umberto Reageren
ruud1001 Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Hey ik heb een vraag heeft iemant het spel al helemaal uit gespeelt kan hij save dan naar mij steuren Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) Hey ik heb een vraag heeft iemant het spel al helemaal uit gespeelt kan hij save dan naar mij steuren Je vindt een savegame waarin alle missies zijn uitgespeeld in dit topic. Daar staan dus nog wel alle zij-missies open, zoals de paramedic en vigilante. Daar zijn dus enkel de normale missies gedaan. Je kan ook een 100% savegame krijgen, waarin werkelijk waar alles gedaan is. Die savegame is hier te downloaden! Na het downloaden even uitpakken en het bestand met de '.b' extensie plaatsen in je de map: 'Mijn Documenten/GTA Vic City User Files'. @Hieronder: Ik ben nergens mee bezig.. ik heb gezegd de vigilante en firefighter te doen en deze zijn klaar. Bewerkt: 28 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) Wie wil nog taxi driver en paramedic en nog pizzaboy doen? GTAVCsf1.b Bewerkt: 29 juli 2007 door Mr.Umberto Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) Gehaald: Pizza boy Beloning: zo'n $5.200 en 150 health Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Iemand anders mag Paremedic en taxi doen Nog veel plezier met Vice City . Bewerkt: 29 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 ok Bedankt Jow Tommy Vercetti als je klaar bent moet je even die savegame erneer zetten met nog alleen taxi en paramedic erbij dan kunnen er geen misverstanden ontstaan. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Kan iemand Cannon Fodder en Gun Runner voor me doen? Geen cheats en mods a.u.b. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Gun Runner - Mission Passed! Beloning: $2000 Cannon Fodder - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gberuikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 5 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
maki115 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 euh ik had toch pizzaboy gedaan Reageren
Wijst Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ja dat kan maar misschien is hij opnieuw begonnen dat hij het weer niet kan halen. Maar dit soort berichten hoort hier niet thuis, je kan hem beter een PB/PM sturen ! Reageren
Wrieh Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Hallo beste mensen ik kan een missie niet halen vanwege vage bug in de game, want die helicoptr begint op de kop. dus zouden jullie hem willen doen zou je dan ook gelijk de laatste missie van a willen doen? GTAVCsf1.b Bewerkt: 9 augustus 2007 door jensbrinkman Reageren
Amitjuuh Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Jah maar ik wil Supply lines halen <Liever overslaan Reageren
David22 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Hallo beste mensen ik kan een missie niet halen vanwege vage bug in de game, want die helicoptr begint op de kop. dus zouden jullie hem willen doen zou je dan ook gelijk de laatste missie van a willen doen? Gedaan Alleen om de laatste missie van Avery Carrington te kunnen doen moet je eerst nog een paar missie's voor Colonel Cortez en Ricardo Diaz doen NB: Het is nu alleen User file 2 Bewerkt: 10 augustus 2007 door HerrieM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.