jeroendejong Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 ejj, ik kom bij Demolition Man niet verder... heb het al 10000 keer gedaan (kan er wat naast zitter ) duss, wie oh wie zou dit willen doen hier onder de savegame.. Jeroen (cheaten maakt niet uit... maar liever geen mods) GTAVCsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 4 september 2007 door -Matthijs- Reageren
jeroendejong Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) tx you (jemeg jij bent echt onwijs snel) Bewerkt: 4 september 2007 door jeroendejong Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Kan iemand mij helpen? Ik krijg de missie DEMOLITION MAN maar niet uisgespeeld. Ik heb het al een aantal keren geprobeerd maar nog niet gehaald. Kan iemand mij helpen? GTAVCsf1.b Reageren
Bigstijn Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) Kan iemand mij helpen?Ik krijg de missie DEMOLITION MAN maar niet uisgespeeld. Ik heb het al een aantal keren geprobeerd maar nog niet gehaald. Kan iemand mij helpen? Deze missie is al gedaan door -Matthijs- in een ander topic, in mijn bericht daar onder is uitgelegd wat je moet doen als iemand jou missie aanvraag heeft behandeld , hier kan je de post van -Matthijs- vinden waar hij de savegame heeft gedaan: Klik . Bewerkt: 12 september 2007 door Bigstijn Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Wie kan voor mij de missies van avery cariington en diaz doen? Niet cheaten /Modden. GTAVCsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) The Chase - Mission Passed! Beloning: $1000 Phnom Penh '86 - Mission Passed! Beloning: $2000 - toegang tweede eiland The Fastest Boat - Mission Passed! Beloning: $4000 - Squalo Supply & Demand - Mission Passed! Beloning: $10.000 - Race outfit Four Iron- Mission Passed! Beloning: $500 - Golf outfit Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 Two Bit Hit - Mission Passed! Beloning: $2500 De savegame zit onder de bjlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! - Havana Outfit Bewerkt: 15 september 2007 door -Matthijs- Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Wie wil voor mij the driver en the job en die missies nog van de vercetti estate halen? Geen Cheats/mods. GTAVCsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) Bar Brawl - Mission Passed! Beloning: $4.000 Four Iron- Mission Passed! Beloning: $10.000 - Asset van $5000 - Cop outfit The Driver - Mission Passed! Beloning: $3000 The Job - Mission Passed! Beloning: $50.000 - Asset van $10.000 - Bankjob outfit De savegame zit onder de bjlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 15 september 2007 door -Matthijs- Reageren
rick.. Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Bombs Away! Zou iemand hem voor mij willen doen? Alvast bedankt GTAVCsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Bombs Away! - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 19 september 2007 door -Matthijs- Reageren
rick.. Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Wow! bedankt, na ongeveer 20 seconden reactie ---- Je hoeft hem niet meer te doen, een vriend heeft hem al gedaan. in iedergeval bedankt >>> Door HerrieM: Hij heeft de missie binnen 10 minuten na je aanvraag teruggepost.<<< Oh..ik had een dag nadat hij hem had gepost nog niet de geedite versie gezien.. Ik zag namelijk nog steeds de post dat hij hem zou gaan doen. Iig mijn excuses en toch nog bedankt dat je hem gedaan hebt Bewerkt: 22 september 2007 door rick.. Reageren
Rivel Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Demolition man, het lukt me maar niet. Alvastbedankt! Reageren
Bling Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Gehaald: Demolition Man Beloning: $1.000,= Tijdens het behalen van deze missie, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies! GTAVCsf1.b P.S. Nadat ik in dit topic had gepost, moest ik plotseling weg. Dit verklaart dus dat ik niet direct aan deze aanvraag kon beginnen. Reageren
Rivel Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Zal ik voor je doen. Dankje Schat:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.