Rivel Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Sorry voor dubbelpost maar wil iemand Dildo Dodo doen? Geen cheats gebriuken liefst. Alvast bedankt! Reageren
HerrieM Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Gehaald: Dildo Dodo + $2.000 Veel plezier ermee. Reageren
diamania Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 (bewerkt) -bericht verwijderd- ( bericht doet er niet toe :-) ) Bewerkt: 6 oktober 2007 door diamania Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Supply & Demand Stunt Boat Challenge Zou iemand deze 2 willen doen? Bij voorbaat dank Misschien handig om je savegame te plaatsen? Reageren
diamania Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Zou iemand bombs away willen doen? Ik ben zo slecht met helis Alvast bedankt GTAVCsf5.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) Bombs Away! - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 7 oktober 2007 door -Matthijs- Reageren
diamania Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Zou iemand death row kunnen doen? Ik krijg werkelijk de kriebels van die missie... GTAVCsf5.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) Death Row - Mission Passed! Beloning: - De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 7 oktober 2007 door -Matthijs- Reageren
littletheftauto Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 hoi wil iemand astjeblieft: Dildo dodo voor mij uitspelen? (of mijn benzine raakt op/of ik crash/of het lukt niet om precies door de ringen te vliegen) ook met checkpoint charlie van boatyard heb ik problemen je hoeft ze niet allebij voor mij uitspelen als je niet wilt (mag wel ) het liefste dildo dodo. alvast bedankt GTAVCsf1.b Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) Gehaald: Dildo Dodo Beloning: $2.00o Gehaald: Checkpoint Charlie Beloning: $5.000 Overig: De asset van boatyards is voltooid, hij genereert nu $2.000 per etmaal. Ken heeft gebeld, er zijn wat problemen bij Printworks, je kan daar gaan kijken. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met Vice City Bewerkt: 7 oktober 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
diamania Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Daar ben ik weer. Ik heb opnieuw een probleempje. Shakedown ( missie waarbij je ruiten kapot moet schieten in het winkelcentrum)... lukt me echt niet. Bij voorbaat dank GTAVCsf5.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.