HerrieM Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Gehaald: Shakedown + $2.000 Je kunt vanaf nu bedrijven (assets) opkopen. Veel plezier ermee. Reageren
diamania Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Erg genant om te zeggen maar ik heb weer hulp nodig Ik heb weer een paar missies gedaan maar ik blijf steken bij "the driver" ( Die disco missie) Zou iemand zo vriendelijk willen zijn te helpen? GTAVCsf5.b Reageren
HerrieM Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Gehaald: The Driver + $3.000 Veel plezier ermee. Reageren
diamania Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Nogmaals dank. Echter heb ik weer een probleem ( ben ik nou slecht? ) de missie "the job" lukt me niet. Steeds gaat er wel iets mis. Als ik die haal heb ik volgens mij 5 assets gedaan. GTAVCsf5.b Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) The Job - Mission Passed!! + $50.000. + Bank job outfit. + Mogelijkheid om de bank te beroven. Missies van Phil Cassidy (P) Unlocked Veel plezier ermee! Bewerkt: 12 oktober 2007 door RyanEnC Reageren
bloemschikker Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Hoi, zou iemand me uit de nood kunnen helpen en deze savegame even bekijken? Ik heb alle missies gedaan en de gehele 100% checklist afgegaan en alles gehaald. Uiteraard zonder gebruik te maken van cheats. Nu heb ik volgens mij alles gedaan voor de 100%, maar blijft ie toch steken op 99%. Kan iemand even kijken om te zien wat ik nog zou missen? (rifle range die vaak vergeten wordt, heb ik ook gedaan, dus fast reloading heb ik). bedankt! GTAVCsf1.b Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik heb voor je gekeken, en mijn gegevens zeggen dat je Hotring mist. Dat is 1 van de 3 stadion missies. Ze starten vanaf 20.00 uur in het stadion. Aan de hand van de reclame borden en spandoeken kun je zien welke van de 3 missies die dag gespeeld kan worden. Reageren
philthechill Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Kan iemand voor mij het level "Demolition Man" uit spelen?? Ik kan namelijk niet vliegen met die helicopters Hier is een link naar m`n savegame Savegame Greetz Phil Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Demolition Man - Mission Passed! + $ 1000 Verder heb ik geen cheats en/of mods gebruikt. Nog veel plezier verder! Bewerkt: 17 oktober 2007 door Hanneswasco Reageren
SabreTurbo Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 2 missies van Auntie Poulet: Juju scramble en Bombs away! Als iemand wil, tnx Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Missie: Juju Scramble Beloning: $1000 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je te halen. Ik heb wel een Armor opgepakt en wat munitie opgepakt. Ik verloor wat Armor tijdens de missie, maar die is weer aangevuld doordat ik Armor had gevonden op een vindplaats. Missie: Bombs Away Beloning: $2000 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je te halen. De Savegame is opgeslagen bij Skumole Shack. Savegame: GTAVCsf8.b Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. Bewerkt: 24 oktober 2007 door Colonel Cortez Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Wie zou er voor mij Demolition Man van Avery Carrington willen doen en Death Row van Kent Paul? Ik heb gesavet bij El Swanko Casa ,je hebt dan veel wapens met veel ammo.(Graag eerst Death Row) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.