GieZ Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 ik krijg de missie "demolition man" maar niet uitgespeeld zou er iemand hier het willen doen voor mij? saved game : http://rapidshare.de/files/21344768/GTAVCsf1.b.html alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Doe ik voor je Ik edit hem zo. 1 - Edit: Ik heb net VC geïnstalleerd, ik ga nu beginnen.. Bewerkt: 25 mei 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GieZ Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 ok,dankje !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 Sorry het duurt even wat langer, ik hoop dat je een beetje geduld hebt. Ik heb een paar problemen met PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GieZ Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 is nx hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 Gehaald: Demoltion Man. Je heb $1000 beloning gekregen. Je savegame zit in de bijlage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GieZ Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) hmmn, ik raak alweer niet verder... de missie heet : " bombs away! " zou iemand die kunnen doen voor mij? Saved Game : Bewerkt: 25 mei 2006 door GieZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Missie: Bombs Away Status: Gehaald Beloning: $2000 Bijzonderheden: Geen mods of cheats gebruikt. Hieronder vind je de savegame Veel succes verder met Vice City. Bewerkt: 25 mei 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GieZ Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 heel erg bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zilverlaim Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 Kan iemand mij helpen aan een save na de missen - driver - missie in club malibu. naadat ik hem heb gehaald dan krijg ik zwart beeld en kan ik het spel afsluiten met ctrl-alt-del-taak beindigen. want er gebeurt daarna niks meer.. alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 Kan iemand mij helpen aan een save na de missen - driver - missie in club malibu. naadat ik hem heb gehaald dan krijg ik zwart beeld en kan ik het spel afsluiten met ctrl-alt-del-taak beindigen. want er gebeurt daarna niks meer.. alvast bedankt Welkom op het forum, zilverlaim! Is je cd misschien beschadigd? Of heb je mods geinstalleerd? Zo ja, verwijder die mods dan. P.S. Zou je de volgende keer even een apart topic hiervoor kunnen aanmaken? Want dit heeft namelijk niks te maken met dit topic waar je het nu in heb gepost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zilverlaim Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 ty .. hmm.. ik speel helaas niet met een cd. heb hem illegaal van een lan party. mods heb ik niet.. het gaat hier tog over aanvraag van save games? ik wil er graag 1 na de missie driver Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 hmm.. ik speel helaas niet met een cd. heb hem illegaal van een lan party. mods heb ik niet.. Als je het spel illegaal hebt, zal het misschien na elke missie het spel wel uitvallen. Je zult het spel echt legaal moeten kopen om normaal Vice City te kunnen spelen. Als je dat niet hebt, dan mogen we je niet helpen met problemen over iets; bijvoorbeeld dat het spel uitvalt na een missie. Neem voor de grap ook eens een kijkje in de regels: klik het gaat hier tog over aanvraag van save games? ik wil er graag 1 na de missie driver Om je toch te helpen. Misschien vind je >hier< een savegame die Driver heet. Daar staan allemaal savegame's die door mensen van het forum gedaan, ik zie dat halverwege de verhaallijn het opslan van de savegame's gestopt is, dus misschien vind je in DIT topic nog wat savegame's. Misschien wel de missie "Driver'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Ik kan de missie Dildo Dodo echt niet uitspelen. Kan iemand het voor mij doen? Savegame in bijlage. Bewerkt: 29 mei 2006 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Ik zal het voor je doen. Flitskikker Gehaald: Dildo Dodo Veel plezier met de volgende missies. Bewerkt: 26 mei 2006 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.