Jump to content

Tutorial Aanvraag


bigG

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    15

  • Arjen

    8

  • -Matthijs-

    8

  • Ferre

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zoek eigenlijk tutorials van Peter Jaworowski, graag tutorials voor Photoshop CS2. En dan bedoel ik een large art maken.

Peter Jaworoski heeft nog een tutorials op gebied van Large Art klaar liggen. Zijn werk is van zulk hoge kwaliteit. Ik vraag me af of hij een complete large art tutorial zal schrijven waarbij hij precies verteld hoe hij dat allemaal doet. Zijn stijl en manier van werken wil hij denk ik ook een beetje geheim houden.

Large Art maken leer je eigenlijk al van signature tutorials, je moet alleen zorgen dat je dit ook kan uitwerken op groot gebied en dus grotere documenten. Een kwestie van goed kunnen opvullen van de achtergrond en de juiste effecten en of afbeeldingen op de juiste plaats zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
#1

Programma: Adobe Photoshop Cs2

Betreffende Onderdeel: Real Life Sig maken.

Uitleg: Niet zo als alle anime sigs, maar met een echte chick.

Als iets als dit in gedachte had zou ik hier best een tutorial over willen maken:

Supermodel2.png

Graag :Y

Zal wel aan de slag gaan, je hoort binnenkort wel meer. :)

Misschien is het nu wel erg laat, maar ik heb een tutorial gemaakt in een soort gelijke versie alleen is deze tutorial ook dieper gaand op het idee hoe je effecten en tekst toegevoegd. Ik denk ook dat je er meer aan hebt dan de tutorial die ik over deze signature wou maken. :)

Als je hem nog nodig hebt: Klik!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Beste PSers,

Zou één van jullie voor mij een heel gemakkelijke tut willen maken voor photoshop?Ik heb geen bal ervaring.Binnenkort krijg ik Photoshop en ik had toch al graag iets of wat basiskenis en "vak"woorden gekend kan iemand mij helpen?

Mvg,

Kaj-killer

Link to comment
Delen op andere websites

Beste PSers,

Zou één van jullie voor mij een heel gemakkelijke tut willen maken voor photoshop?Ik heb geen bal ervaring.Binnenkort krijg ik Photoshop en ik had toch al graag iets of wat basiskenis en "vak"woorden gekend kan iemand mij helpen?

Mvg,

Kaj-killer

Kijke eens in de tutoriallist van GTAforum, verder kan je op google ook dingen vinden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Ik zoek een tutorial om teksten te "distorten". Hiermee bedoel ik hetgeen wat met de letters in bijvoorbeeld het Prototype logo en het Liberty City Stories (ondertitel) logo is gedaan.

Alvast bedankt! :)

PS: Naast PowerPoint heb ik ook Photoshop CS4 geïnstalleerd staan.

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...