Jump to content

Tutorial Aanvraag


bigG

Recommended Posts

Prog PS CS4

Onderdeel Een vector tutorial. Het schijnt dat je er dus heel veel mee kan, maar kan niet echt een goede tutorial vinden. En ik weet dat er hier al eentje staat, maar als je op de URL klikt, dan is er niks.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    15

  • Arjen

    8

  • -Matthijs-

    8

  • Ferre

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prog PS CS4

Onderdeel Een vector tutorial. Het schijnt dat je er dus heel veel mee kan, maar kan niet echt een goede tutorial vinden. En ik weet dat er hier al eentje staat, maar als je op de URL klikt, dan is er niks.

Ik heb voor OWN (Lesje GFX) ooit eens een aantal (simpele) vector tutorials geschreven. Misschien kun je er wat mee?

http://www.gtaforum.nl/index.php?app=blog&blogid=8&showentry=2017

http://www.gtaforum.nl/index.php?app=blog&blogid=8&showentry=2114

http://www.gtaforum.nl/index.php?app=blog&blogid=8&showentry=2249

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Hoii :puh:

Een reactie weer zins 2007 fzo xD

Maar goed...

Ik zoek een tutorial..

Ik had hem laatst nog op m`n comp maar door een windows herinstallatie ben ik hem kwijt:P

Het gaat om een tutorial waar uitgelegt word hoe je een filmpje in een signature doet.

Als iemand die heeft zou diegene mij dan een pm willen sturen of hier willen posten ?

Alvast bedankt ;)

Edit:

Ik heb hem al gevonden xD

Bewerkt: door jornie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...

Programma: Photoshop CS3

Betreffende Onderdeel: Hoe je zo'n TBOGT gloed rond je naam doet zoals in de sig van Jordib12 en Firefighter. :Y

Ik ben toevallig net bezig met zo'n tutorial, omdat ik teveel aanvragen krijg. Deze verschijnt vandaag of morgen. :Y

EDIT: Hij is inmiddels hier te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Programma: Photoshop CS3

Betreffende Onderdeel: Hoe je zo'n TBOGT gloed rond je naam doet zoals in de sig van Jordib12 en Firefighter. :Y

Ik ben toevallig net bezig met zo'n tutorial, omdat ik teveel aanvragen krijg. Deze verschijnt vandaag of morgen. :Y

Bedankt! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Programma:Photoshop welke versie maakt niet zoveel uit.

Betreffende Onderdeel: Een soort van hetzelfde tutorial hoe mijn sig is gemaakt (zie mijn sig) Of ja mag ook gewoon een footbal sig tutorial zijn.

Ik neem aan dat je zelf wel weet hoe je je eigen signature moet maken? Of heeft iemand anders hem voor je gemaakt. In ieder geval wil ik die tutorial wel voor je maken hoor. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Programma:Photoshop welke versie maakt niet zoveel uit.

Betreffende Onderdeel: Een soort van hetzelfde tutorial hoe mijn sig is gemaakt (zie mijn sig) Of ja mag ook gewoon een footbal sig tutorial zijn.

Ik neem aan dat je zelf wel weet hoe je je eigen signature moet maken? Of heeft iemand anders hem voor je gemaakt. In ieder geval wil ik die tutorial wel voor je maken hoor. ;)

Nou, Ik heb hem niet zelf gemaakt. Me broertje heeft deze een keer gemaakt via een Tutorial. Nu wou ik ook zo'n sig maken, maar me broertje kon de tutorial niet meer vinden. Dus wil ik Tutorial wat ik als sig heb. Het gaat meer een beetje om het brushen en de kleuren, plaatjes en zo dat weet ik wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...