3L1077 Geplaatst: 26 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2015 Portal! Kopen! Nu! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 26 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2015 Ga ik waarschijnlijk doen. 5 euro voor beide games, kan je echt niet sukkelen. Zeker niet omdat je bij Steam via online banking kan betalen. Heb vanmiddag de demo van de eerste Portal geprobeerd. Mijn laptop kon hem feilloos draaien en dan die droge humor... past echt helemaal bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 26 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2015 Ja, eerst de 1 spelen is wel aanraadbaar. Ik ben jaloers, wil dat spel ook terug voor de eerste keer spelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 26 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2015 Zo, Steam heeft er weer een slachtoffer bij. Nu ik beide Portals heb, ga ik uiteraard beginnen met de eerste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2015 Waarschijnlijk start dit weekend de Wintersale. Hebben jullie nog enige plannen voor het kopen van spellen/DLC's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2015 Zoals ik zelf al aangaf heb ik een zeer kort lijstje van games die me wel interesseren en dat hoeft dan nog niet eens te zeggen dat ik ze koste wat het kost wil hebben. Misschien moet ik andere games dan maar eens een kans geven of pakketten kopen waar games bijzitten die ik wil en een paar die ik er dan gewoon bij krijg. Ik denk Bully eigenlijk de enige game is die ik echt wel eens wil kopen op dit moment. Enkele weken geleden stond hij ook al flink afgeprijsd, zo'n 70-75%, maar ik had er wel vertrouwen in dat daar nog een stuk af kon bij deze wintersales. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2015 Waarschijnlijk start dit weekend de Wintersale. Hebben jullie nog enige plannen voor het kopen van spellen/DLC's? De start staat gepland voor 22 december. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2015 Ik hoop dat de Star Wars games wat goedkoper worden, zit echt in de Star Wars hype op dit moment. (Waarvan trouwens vandaag VII uitkomt. ) Verder staat er niet zoveel op m'n Steam verlanglijstje momenteel, al zal ik Alan Wake, Total War: Attila en F.E.A.R. 2 wel meepikken mits de prijs een beetje meevalt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2015 Die Star Wars games wil ik ook wel proberen, eigenlijk. Ben momenteel bezig om de eerste keer alle episodes te zien, en vriend van mij zei dat de games het universum nog beter uitwerken en een betere verhaallijn hebben. Alan Wake stond trouwens ook al op mijn lijst, maar daar was maar zo'n 40% af drie weken geleden, dacht ik. Dus misschien dat ik het nu ook meepik als er wat meer af gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2015 Naar 't schijnt zijn er vanaf dit jaar geen flash sales of daily deals meer, dus ik ga waarschijnlijk na Kerstmis pas wat spellen aanschaffen. Dat zal afhankelijk zijn van wat er in mijn cadeau's zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2015 Naar 't schijnt zijn er vanaf dit jaar geen flash sales of daily deals meer, dus ik ga waarschijnlijk na Kerstmis pas wat spellen aanschaffen. Dat zal afhankelijk zijn van wat er in mijn cadeau's zit. Heb het ook gelezen. Zogezegd zouden alle sales soort van dieptepunt van prijs zijn, niveau van flash sales. Maar dat kan natuurlijk ook een dom excuus zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2015 Dus als ik het goed begrijp is het nu niet meer dat je een spel koopt aan bijvoorbeeld 85% korting en dat je de volgende dag ziet dat het opeens aan 95% staat oid? Op zich wel begrijpelijk. Als mensen de gok nemen dat een spel goedkoper gaat worden en het wordt dan juist duurder, zijn ze geneigd het helemaal niet meer te kopen tijdens die sale. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2015 So it begins. Ik wou een kijkje nemen, maar de site gaat zo traag als wat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2015 Teleurstellend tot nu toe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2015 Kan het zijn dat iets wat in de sale is een daily deal wordt en dan nog goedkoper is? Zie al 2 games die ik wil kopen, maar wil natuurlijk niet de hoofdprijs betalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.