Jump to content

Lady Gaga


Michael

Recommended Posts

  • Reacties 224
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    61

  • Grand Theft Auto TOM

    54

  • Sir_Ballas

    18

  • GuitarGuy666

    17

Direct na de release van ARTPOP (het album dus) hoorde ik hier en daar van media dat Gaga depressief werd, omdat ze nu helemaal klaar is met het schrijven dan die liedjes enzo. Dat gevoel ken ik trouwens wel... Dan heb je het net zo leuk gehad en dan is het ineens weer voorbij. Jammer voor Gaga, maar gelukkig heeft ze het de komende tijd nog druk met Artrave (theatertour). :)

Trouwens, supergtagamer, waarom vergelijk je Lady Gaga met Miley Cyrus? Zij verschillen compleet van elkaar. Gaga is volwassener dan Cyrus. Beiden kunnen zich overdreven kleden, maar Miley is simpelweg een complete bitch geworden. Bij Lady Gaga valt dat nog heel erg mee. Ze doet het compleet bewust en weet dus ook dat ze door veel mensen als een gek wordt beschouwd of wat dan ook. Maar zij toont gewoon haar expressie. Iedere artiest heeft zijn of haar eigen manier daarvoor. Miley ook, alleen maakt zij het wel heel erg bont door op het podium iemand te gaan liggen droogneuken. Extreme Rockers slaan hun gitaar tegen het podium, rappers doen alsof het leven om seks en drugs draait en ga maar door. Ik zeg al, iedereen doet het op zijn of haar eigen manier. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Lady Gaga slecht en stom. > :(

En ik vind met 99% zekerheid* jouw idolen slecht en stom. Kwestie van smaak, toch? :)

* Ervan uitgaande dat jij van totaal andere muziek houdt (rock/rap/hardcore/hardstyle etc. etc.)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je dat nu al zeggen als je geen idee hebt van mijn smaak.

Een beetje hypocriet.

Ervan uitgaande dat jij van totaal andere muziek houdt (rock/rap/hardcore/hardstyle etc. etc.)

Hoe ik aan deze conclusie kom? Simpel, als je Gaga al slecht en stom vind, dan kan ik me niet voorstellen dat je überhaupt van dezelfde muziekstijl (pop/electropop) houd. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik op vakantie was in New York, ging ik naar Times Sqaure, was onverwachts Gaga daar wegens promotie van haar nieuwe Single of Album. (Weet ik niet meer)

Dus ik dacht lol..... maar ik heb helaas geen foto's, omdat het te druk was.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik op vakantie was in New York, ging ik naar Times Sqaure, was onverwachts Gaga daar wegens promotie van haar nieuwe Single of Album. (Weet ik niet meer)

Dus ik dacht lol..... maar ik heb helaas geen foto's, omdat het te druk was.

Lol, wut? Als ik daar was had ik me gewoon een ongeluk geduwd door de drukte. Maar ik zou er alles aan doen om Gaga te ontmoeten. Ben weliswaar al een keer bij een concert geweest in 2012, maar ik zat er toch nog minstens 20 meter vandaan ofzo. xD

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je dat nu al zeggen als je geen idee hebt van mijn smaak.

Een beetje hypocriet.

Ervan uitgaande dat jij van totaal andere muziek houdt (rock/rap/hardcore/hardstyle etc. etc.)

Hoe ik aan deze conclusie kom? Simpel, als je Gaga al slecht en stom vind, dan kan ik me niet voorstellen dat je überhaupt van dezelfde muziekstijl (pop/electropop) houd. :puh:

Er is meer pop/electropop dan Lady Gaga hoor (gelukkig maar >.<)

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik op vakantie was in New York, ging ik naar Times Sqaure, was onverwachts Gaga daar wegens promotie van haar nieuwe Single of Album. (Weet ik niet meer)

Dus ik dacht lol..... maar ik heb helaas geen foto's, omdat het te druk was.

Lol, wut? Als ik daar was had ik me gewoon een ongeluk geduwd door de drukte. Maar ik zou er alles aan doen om Gaga te ontmoeten. Ben weliswaar al een keer bij een concert geweest in 2012, maar ik zat er toch nog minstens 20 meter vandaan ofzo. xD

xD, ze stond 40 meter van me vandaan, heb even gegoogeld en het was voor haar nieuwe single: Applause die op 20 augustus uitkwam.

Heb zelfs een filmpje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...