Jump to content

Lady Gaga


Michael

Recommended Posts

Is de hype rond Lady Gaga (of is het ''GaGa''?) niet een beetje over? :t We hebben nu immers Miley Cyrus die niets liever doet dan op TV komen..

Wie zegt dat er überhaupt ooit echt een hype is geweest? Ik ben 'gewoon' een enorme fan van haar, maar zie haar totaal niet als een hype, hoor. :) Als je Gaga (of GaGa, kan allebei) vergelijkt met Miley Cyrus dan begrijp je toch niet helemaal wat wel en geen goede muziek is. Ik zeg niet dat Lady Gaga de beste zangeres ter wereld is, maar ze kan toch echt veel beter zingen dan die niksnut van een Cyrus. :7

Ik moet wel eerlijk toegeven dat Miley Cyrus de beste performance had met de MTV EMA 2013 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 224
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    61

  • Grand Theft Auto TOM

    54

  • Sir_Ballas

    18

  • GuitarGuy666

    17

Is de hype rond Lady Gaga (of is het ''GaGa''?) niet een beetje over? :t We hebben nu immers Miley Cyrus die niets liever doet dan op TV komen..

Miley Cyrus en Lady Gaga zijn tien keer niks.

couldnt agree with you more.

geen goede muziek

wat hier wordt besproken, dus Gaga, en Cyrus

wel goede muziek

Metal ofc :t

Link to comment
Delen op andere websites

Is de hype rond Lady Gaga (of is het ''GaGa''?) niet een beetje over? :t We hebben nu immers Miley Cyrus die niets liever doet dan op TV komen..

Miley Cyrus en Lady Gaga zijn tien keer niks.

couldnt agree with you more.

geen goede muziek

wat hier wordt besproken, dus Gaga, en Cyrus

wel goede muziek

Metal ofc :t

Ten eerste, jammer dat je mijn bericht bewerkt. Ten tweede, ga je nu weer terug naar je haattopic? :)

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Is de hype rond Lady Gaga (of is het ''GaGa''?) niet een beetje over? :t We hebben nu immers Miley Cyrus die niets liever doet dan op TV komen..

Wie zegt dat er überhaupt ooit echt een hype is geweest? Ik ben 'gewoon' een enorme fan van haar, maar zie haar totaal niet als een hype, hoor. :) Als je Gaga (of GaGa, kan allebei) vergelijkt met Miley Cyrus dan begrijp je toch niet helemaal wat wel en geen goede muziek is. Ik zeg niet dat Lady Gaga de beste zangeres ter wereld is, maar ze kan toch echt veel beter zingen dan die niksnut van een Cyrus. :7

Ik zou geen titel van een nummer van Cyrus op kunnen noemen, met uitzondering van ''Pokerface'' en ''I was born this way'' geldt dat ook voor Gaga. Beiden zijn vooral commercieel interessant, zoals voor de televisiezender MTV, waar overigens al jaren constructueel geen (goede) muziek meer uitgezonden word :7

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Lady Gaga net als Miley Cyrus een aandachtshoer met bitter weinig talent.

Vroeger werd je bekend als je goed kon zingen, daarom spreken we van "the good old days".

Dat is je eigen smaak en mening, en daar ga ik nu ook niet verder op in. Aangezien ik dan weer vijfhonderd mensen krijg die haar niet goed vinden, en dan een aantal wel. Where is the rum when I need it? :7

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou geen titel van een nummer van Cyrus op kunnen noemen, met uitzondering van ''Pokerface'' en ''I was born this way'' geldt dat ook voor Gaga. Beiden zijn vooral commercieel interessant, zoals voor de televisiezender MTV, waar overigens al jaren constructueel geen (goede) muziek meer uitgezonden word :7

Wie gebruikt dan überhaupt tegenwoordig een televisiezender om muziek te luisteren :cab: MTV is nu toch alleen maar realitysoaps enzo?!? iig heb ik in geen jaren meer naar mtv gekeken.

-

Observerend gezien, is dit topic net zoals de 'Justin Bieber' -fantopics op fora/youtube.

Je hebt de fans, de tegenstanders en meestal zitten er nog andere dingen omheen, wat mensen trekt om te reageren. Die hebben dan grotendeels niks meer met Bieber of Gaga te maken, maar meer met een achterliggend onderwerp (met een vleugje actie -> reactie, niet te vergeten).

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Roepen dat Lady Gaga 'bitter weinig talent heeft' vind ik persoonlijk niet helemaal terecht. Ik ben absoluut geen fan van haar, verre van, maar ze kan best een aardig stukje zingen. De reden dat haar muziek me niet zo veel doet heeft meer met de liedjes die ze uitbrengt te maken. Gewoon niet mijn straatje, hoewel ik 'Born This Way' nog wel kan pruimen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou geen titel van een nummer van Cyrus op kunnen noemen, met uitzondering van ''Pokerface'' en ''I was born this way'' geldt dat ook voor Gaga. Beiden zijn vooral commercieel interessant, zoals voor de televisiezender MTV, waar overigens al jaren constructueel geen (goede) muziek meer uitgezonden word :7

Wie gebruikt dan überhaupt tegenwoordig een televisiezender om muziek te luisteren :cab: MTV is nu toch alleen maar realitysoaps enzo?!? iig heb ik in geen jaren meer naar mtv gekeken.

Vroeger waren televisiezenders die vooral muziek uitzendden zoals MTV en TMF goede alternatieven voor het luisteren naar de radio/je eigen muziekcollectie. TMF heeft helaas geen televisiezender meer en MTV geen muziek :N.

Dit geldt naturlijk niet voor alle genres, maar vroeger zond MTV iig (al dan niet naast kutmuziek) nog goede muziek uit. Daar is tegenwoordig niets meer van over!

Link to comment
Delen op andere websites

Post die ik gisteren heb geplaatst (link) zojuist even geüpdated met links naar de optredens die Lady Gaga gisteren tijdens artRave in New York deed. Het gaat hierbij om de volgende nummers:

  • Aura
  • Artpop
  • Venus
  • MANiCURE
  • Sexxx Dreams
  • Gypsy
  • Dope
  • Applause
  • Do What U Want

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is je eigen smaak en mening, en daar ga ik nu ook niet verder op in. Aangezien ik dan weer vijfhonderd mensen krijg die haar niet goed vinden, en dan een aantal wel. Where is the rum when I need it? :7

_O_

Ik moet wel bekennen dat ik enkele nummers van haar goed vind. Onlangs hoorde ik een nummer van haar akoestisch gezongen in de Amerikaanse versie van X Factor, en het was gewoonweg geniaal. Net als Jessie J - Wild geweldig klinkt akoestisch(en standaard gewoon zwaar faalt naar mijn mening).

Link to comment
Delen op andere websites

Roepen dat Lady Gaga 'bitter weinig talent heeft' vind ik persoonlijk niet helemaal terecht. Ik ben absoluut geen fan van haar, verre van, maar ze kan best een aardig stukje zingen. De reden dat haar muziek me niet zo veel doet heeft meer met de liedjes die ze uitbrengt te maken. Gewoon niet mijn straatje, hoewel ik 'Born This Way' nog wel kan pruimen.

Ik denk dat meerdere mensen zo erover denken, maar het niet durven te laten zien en dan op een vreemde manier erom heen willen gaan met andere dingen :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...