Jump to content

Lady Gaga

Recommended Posts

Geplaatst:

Ligt het nou aan mij of ben je alleen maar negatief? Snap best dat je een eigen mening hebt, maar je komt nogal over alsof Gaga slecht is. En ze wordt juist geprezen om haar liefdadigheid. Dat je denkt dat het allemaal nep is om fans te lokken snap ik dan weer niet. Dat komt wellicht omdat je haar niet genoeg kent. Ik kan bij sommige artiesten waar menig forumleden hier fan van zijn ook een uitgesproken mening hebben, maar ik houd me dan nog in.

Enne, die pro-homo liedjes... Precies hetzelfde verhaal: ze doet het niet voor de reclame, ze doet het omdat ze van haar homofans houdt. Justin Bieber doet hetzelfde met al die tienermeisjes. :puh:

Laat die mening gewoon voor je. Ik waardeer het best dat je wat over haar te zeggen hebt, maar als er een topic over bijvoorbeeld Pitbull, Skrillex of wat dan ook geopend wordt ga ik die ook niet onderspammen met mijn negatieve gedachten over die mensen. Tenzij het topic in 'opinie' staat.

Nja, ik ben niet negatief omdat ik het niks vind, ik ben negatief omdat iemand idiote dingen doet en de 'hardcore' fans denken 'meh'.

Mooi voorbeeld neem ik dat even Asphyxiated post, over dat een paar t-shirts te ver gaat maar van een jurk van vlees kijkt ie hooguit vreemd op :7

Ik heb toch ook gezegd dat ik het niet kan zeggen met feiten dat ze ook daadwerkelijk egoïstisch is, net zo min dat jij kan zeggen dat ze dit niet is, ook al luister je al haar nummertjes 1000x kan ook jij niet in een artiest haar kop kijken. ;)

Als je niet begrijpt dat een actie fans lokt, echt of nep, dan kan ik wel een mooie voorbeeld geven.

Pro-homo liedjes hebben voor een boost gezorgd, jij bent van mening dat ze door deze actie van homofans houdt, moet ik het verder uitleggen?

En waarom zou een mening (volledig) uiten niet mogen, een mening verder onderbouwen kan ik niet als spammen zien maar dat zal wel aan mij liggen.

Daarnaast vind ik persoonlijk dat er gerust een mening geuit mag worden, en dit ook zeker uitlokt met vreemde acties, want immers doen ze dit om een bepaald beeld te creëren.

Mensen kunnen toch ook een mening hebben en uiten over bv. Justin, daar kan ik ook een mooie post over maken, maar wat prostituees volblaffen volgens media is al wat minder 'gek' dan publiekelijk je onder laten kotsen.

• Reacties 224
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Michael

61

• Grand Theft Auto TOM

54

• Sir_Ballas

18

• GuitarGuy666

17

Geplaatst: (bewerkt)

Klopt, had een keer gelezen dat dit nummer via de Artpop-applicatie uit zal worden gebracht. Wanneer dat is mag Joost weten. Ik hoop in elk geval dat ze het nummer ook als uitbreiding voor het album gaat uitbrengen (dus dat je desnoods weer wat betaalt en het nummer dan toegevoegd wordt aan ARTPOP). Want dit vind ik eigenlijk echt een topnummer die ze al vanaf day-one beschikbaar hadden moeten stellen. :puh:

Oh, excuses... Staat zelfs nog in de beschrijving van dat filmpje. :clown:

Gaga later confirmed the song would be available through the ARTPOP app during a Twitter Q&A.
Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Lady kak. Ik vind het echt niks aan. Daarbij kan ze niet zingen ook.

>>> Door Guardian1980: Dat je je mening over Lady Gaga met anderen wil delen is prima. De twee filmpjes die niets aan het topic toevoegen heb ik verwijderd.<<<

Geplaatst:

Lady kak. Ik vind het echt niks aan. Daarbij kan ze niet zingen ook.

>>> Door Guardian1980: Dat je je mening over Lady Gaga met anderen wil delen is prima. De twee filmpjes die niets aan het topic toevoegen heb ik verwijderd.<<<

egemuv.jpg

You heard the picture. Maar je mocht je mening ook altijd wel beargumenteren hoor.

Gelukkig heeft dat ook veel met dat mens te maken. Hell, het valt mij nog mee dat men me niet doorstuurt naar het Haat-Gaga topic, omdat Gaga-pansies niet tegen kritiek en goede muziek kunnen!

Nee, de zelfspot van Tom mag ik wel :sigaar:

Speciaal om de censuur van de Guard te Passeren:

Zo ziet u maar weer, zelfs van Kak kan iets moois gemaakt worden... Oke dit is best epic; speciaal voor jullie Gagamon:

Bewerkt: door commandant
Geplaatst:

Oh, mag ik dan ook meteen zeggen dat ik sinds mijn jeugd al luister naar Rammstein en andere metalbands? Mag wel zeggen dat het grappig is maar komt ook wel een beetje kinderachtig over hoor. :7

Geplaatst:

Ach, veel succes dan maar als je niemand gelooft. Ik heb vroeger vaak geluisterd dat we naar Oostenrijk gingen met nummers zoals Reise Reise, Amerika en andere shit. Het boeit me ook geen fuck als je het niet gelooft. Je gaat je gang :7

Geplaatst:

Ja, want als ik jou niet geloof, geloof ik meteen niemand... Net zo makkeluk toch?!?

Het boeit je in ieder geval genoeg om er op te reageren en een verdedigingslijn neer te leggen. Gelukkig boeit het mij veel dat je naast 'pansy' muziek, ook nog 'degelijke' muziek luisterde in je jeugd. :sigaar:

Tjoh, je zou Lady Gaga zo serieus nemen als mij...

Geplaatst:

Gelukkig heeft dat ook veel met dat mens te maken. Hell, het valt mij nog mee dat men me niet doorstuurt naar het Haat-Gaga topic, omdat Gaga-pansies niet tegen kritiek en goede muziek kunnen!

Nee, de zelfspot van Tom mag ik wel :sigaar:

Speciaal om de censuur van de Guard te Passeren:

Zo ziet u maar weer, zelfs van Kak kan iets moois gemaakt worden... Oke dit is best epic; speciaal voor jullie Gagamon:

Oh, mag ik dan ook meteen zeggen dat ik sinds mijn jeugd al luister naar Rammstein en andere metalbands? Mag wel zeggen dat het grappig is maar komt ook wel een beetje kinderachtig over hoor. :7

rammstein en lady gaga?

die combinatie is nieuw :7

Ik moet zeggen dat ik Lady Gaga soms een beetje op P!nk vind lijken >.<

Kent u de laatste nog? Badass Girlz :D Heerlijke combi... :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Ik moet zeggen dat ik Lady Gaga soms een beetje op P!nk vind lijken >.<

Kent u de laatste nog? Badass Girlz :D Heerlijke combi... :puh:

Schijt nummer is die laatste (de rest vind ik ook niets an). Maar dat koelekoetse gedoe haat ik echt...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...