Jump to content

Lady Gaga


Michael

Recommended Posts

  • Reacties 224
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    61

  • Grand Theft Auto TOM

    54

  • Sir_Ballas

    18

  • GuitarGuy666

    17

't Is hoe je het bekijkt, maar ik vind haar toch debiel gekleed in iedere clip. Op een manier is steeds een andere debiele outfit natuurlijk vernieuwing, maar ik geniet meer van sommige van haar nummers zonder clip :3.

Daar moet ik je toch echt gelijk in geven :N

Link to comment
Delen op andere websites

't Is hoe je het bekijkt, maar ik vind haar toch debiel gekleed in iedere clip. Op een manier is steeds een andere debiele outfit natuurlijk vernieuwing, maar ik geniet meer van sommige van haar nummers zonder clip :3.

Daar moet ik je toch echt gelijk in geven :N

Zegt degene die eerst zelf (amper een week) fan was van Gaga. :7

Link to comment
Delen op andere websites

't Is hoe je het bekijkt, maar ik vind haar toch debiel gekleed in iedere clip. Op een manier is steeds een andere debiele outfit natuurlijk vernieuwing, maar ik geniet meer van sommige van haar nummers zonder clip :3.

Daar moet ik je toch echt gelijk in geven :N

Zegt degene die eerst zelf (amper een week) fan was van Gaga. :7

Ten eerste, ik ben voor dit nog een lange tijd fan van haar geweest. Maar dat weet je niet, schat? :(

Link to comment
Delen op andere websites

't Is hoe je het bekijkt, maar ik vind haar toch debiel gekleed in iedere clip. Op een manier is steeds een andere debiele outfit natuurlijk vernieuwing, maar ik geniet meer van sommige van haar nummers zonder clip :3.

Daar moet ik je toch echt gelijk in geven :N

Zegt degene die eerst zelf (amper een week) fan was van Gaga. :7

Ten eerste, ik ben voor dit nog een lange tijd fan van haar geweest. Maar dat weet je niet, schat? :(

Dan nog... Een echte fan (ofwel Little Monster) blijft juist lang fan. :D

Ik vind haar nieuwe nummer in combinatie met deze nieuwe videoclip in elk geval echt top! ^^

Link to comment
Delen op andere websites

't Is hoe je het bekijkt, maar ik vind haar toch debiel gekleed in iedere clip. Op een manier is steeds een andere debiele outfit natuurlijk vernieuwing, maar ik geniet meer van sommige van haar nummers zonder clip :3.

Daar moet ik je toch echt gelijk in geven :N

Zegt degene die eerst zelf (amper een week) fan was van Gaga. :7

Ten eerste, ik ben voor dit nog een lange tijd fan van haar geweest. Maar dat weet je niet, schat? :(

Dan nog... Een echte fan (ofwel Little Monster) blijft juist lang fan. :D

Ik vind haar nieuwe nummer in combinatie met deze nieuwe videoclip in elk geval echt top! ^^

Filmpje is nu al 5.132.005 keer bekeken, in een dag! O.O

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

2ex1nv4.jpg

Lady Gaga heeft gisteren (1 september) het 30 dagen durende iTunes Festival in Londen afgetrapt met nieuwe nummers die op haar volgende album ARTPOP zullen verschijnen. De tot nu toe bekende nummers zijn:

  • Aura
  • MANiCURE
  • ARTPOP
  • Jewels and Drugs
  • Sexdreams
  • Swine
  • I Wanna Be With You
  • Applause

Het album verschijnt, zoals al bekend was, samen met de bijbehorende applicatie op 11 november. Wie haar concert bij het iTunes Festival terug wil kijken, het kan via iTunes (desktop), via de iTunes Festival-app (iOS 6 of hoger vereist) en via de Apple TV (tweede en derde generatie). Op dit moment is terugkijken nog niet mogelijk, maar dit zal zo snel mogelijk veranderen.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Yoü and I is een fantastisch nummer, maar dan moet het eigenlijk wel door haar op de piano gespeeld worden. De standaardversie vind ik wat minder. Gaga is gewoon awesome als ze piano speelt. Dat zie je ook terug bij nummers als Speechless en Hair (zoek maar eens naar op YouTube). :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...